1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Voor GTA IV wél ja, maar Mafia II ziet er natuurlijk beter uit.
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    GTA IV zou in oktober 2007 uitkomen. Het is dalijk inmiddels half 2008. Als de game gewoon in oktober was uitgekomen stonden we te kwijlen bij dit soort grafische games. Maarja we zijn dalijk een half jaar verder. Graphicks verouderen. Maar het ziet er gewoon goed uit en dat vind ik het belangrijkste. We hebben alleen filmpjes gezien geen 1 gameplay filmpje. Dus eigenlijk kan je er nog niks over zeggen.
     
  3. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook wel zeggen dat mafia II er wel beter uitziet dan GTA IV. Maar This is Vegas vindt ik zelf er iets lelijker uitzien dan GTA IV. Maar we hebben nog geen gameplay beelden gezien van GTA.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb em net gepreorderd bij xboxhome:D Nu wachten geblazen:9
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Volgens mij zijn al die filmpjes in game? Dus je kan er vanuit gaan dat het spel zelf er precies zo uit ziet neem ik aan.
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Nieuwe email ontvangen en 2 radiostations zijn bekent ik vind IF99 ofzo echt vet!
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond beiden niet echt bijzonder sterk.. :mad:
     
  8. Nordin

    Nordin Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    bij die trailer van lcpd bewegen de wielen van de politie auto niet eens bij ongeveer 0:34 sec de auto zweeft gewoon
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  9. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    de radiostations dat is gewoon echt zoals we van GTA gewend zijn. Nu dus 18 stuks. Zou wel cool zijn als ze nu eens wat van hollandse glorie erin stoppen. Obbe Vermeij is een van de makers en is een nederlander dus als hij nu eens wat van nederlandse muziek erin stopt. Gewoon een nummer van the golden earring ofzo is al ok.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Alleen de nieuwe LCPD filmpje heeft beelden dat op ingame beelden lijkt, alle andere trailers bestaan uit beelden van ingame fimpjes geen daadwerkelijke gameplay. Als ik me niet vergis ook bevestigd door Rockstar zelf. (over de trailers niet de nieuwe LCPD filmpje that is)
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    dat meen je toch niet :{
     
  12. Remco

    Remco Guest

    Hoe het er grafisch uit ziet interesseert me echt geen ruk.. Door de verschrikkelijk hoge amusementswaarde vergeet je dat vanzelf. Gisteren nog diehard GTA:confused:A gespeeld en na 2 minuten vergeet je al hoe lelijk het is.. Omdat het gewoon een ontzettend gruwelijk toffe game is
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Golden Earring of Van Halen vind ik prima.

    Maar zodra Rockstar aan komt zetten met Jan Smit en / of De Toppers begin ik een boycot.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee dat komt pas als GTA Amsterdam uitkomt. :+

    Maar de nieuwe radiostation Vladivostok FM weet ik nu al dat ik die ook wel aardig veel zal gaan luisteren. Ya gotta love the accent. :)
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Tijd voor Deel 5
    Dit topic gaat dicht. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina