1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Laten we er maar mee stoppen, al heeft BigSyke gelijk. Volgens mij heeft Rockstar dat zelfs ooit nog is besproken.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah cker!!! met K-rose gewoon rondrijden in de woestijnen van las ventures west
    en dat eiland waar catalina woonde,

    op je stuntmoter met een smg onschuldige kerels dooschieten was ook wel vet
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vond alle voorgaande gta delen zwaar zuigen. Maar gta IV wordt wel cool, vraag me niet wrm:9
     
  4. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel nice dat er nu bijna dagelijks nieuws is:D
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    oja?
     
  6. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja;)

    Niet altijd grote dingen, maar nu bijna dagelijks wat kleine dingen, of screens die opduiken etc
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maar is het nu waar dat ps3 kleinere exclusive updates krijgt?

    Want volgens mij ga ik die kleinere updates leuker vinden dan die grote uitbreidingen. Als ik ik hierbij mag gaan denken aan, nieuwe haircuts, kleding, voertuigen, condo's. :eek:

    Want hoop wel dat die exclusive uitbreidingen van de 360 meer is dan een set amount of missies. Want bij GTA gaat het voor mij bij GTA veel meer plezier en tijd in zitten in het free roamen en sandbox'en dan in Missies.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]
    Onderste 2 zijn nieuw, die met dat uitzicht en met Niko die zijn handen omhoog heeft.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een hype opbouwen heet dat. ;)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De graphics zijn wel heel erg matig! Zelfs mijn vriendin viel het op.

    Een vergelijking met de nieuwe mafia:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Doet toch pijn aan je ogen!
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    denk je dadt die mafia2 screen op een 360 draait? ik niet nml,..
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zodra ja beide games speelt denk ik wel dat je er anders over denkt. Misschien niet qua graphics maar qua gameplay. Ik denk dat GTA veeeeel meer fun te bieden heeft, dan boeit het mij geen reet dat het er slechter uit ziet.
     
  13. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Het doet niet pijn aan mijn ogen, maar de screens van Maffia zien er wel beter uit.

    Maar ik durf te wedden dat GTA de veel betere gameplay heeft:) daar gaat het bij mij om:)
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kunnen jullie je er nog echt aan storen? GTA SA, dát deed pijn aan mijn ogen. Maar toch heb ik die game met veel plezier gespeeld. Op de Xbox360 is er geen enkele game geweest, waar ik me aan de graphics kon ergeren. De standaard ligt tegenwoordig zo hoog dat ik alles wel mooi vind.
    Natuurlijk is de ene game veel mooier dan de andere. Maar er is er nou één next-gen game die je oprecht lelijk kunt noemen? GTA is minder, niet lelijk.

    Maar dat is mijn mening, ik ben allang blij dat die vreselijke kartelrandjes verleden tijd zijn.
     
  15. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Maffia ziet er wel wat beter uit! Maarja ga ze toch allebij kopen :)
     
  16. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dat in San Andreas speelde, heb ik werkelijk ( echt waar! ) met mijn tv instellingen gekloot omdat het ineens er allemaal zo onscherp uitzag ( vergeleken met de screens ) totdat ik er na 5 min. ahcter kwam dat het gewoon mindere graphics waren. alsnog heb ik deze game 200 uur gespeeld...:)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik heb GTA nooit lelijk gevonden. San Andreas vond ik echt heel mooi in die tijd, terwijl veel mensen het lelijk vonden. IV vind ik ook gewoon heel erg netjes eruit zien, het past gewoon bij het sfeertje van GTA.

    Maffia ziet er beter uit, maar voor mij is het overduidelijk niet een te groot verschil om te zeggen wauw GTA is slecht. Aan beide zal ik veel plezier hebben, maar overduidelijk meer aan GTA :cool:
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is knap, er is nog weinig over mafia bekend ;)

    Ik koop gta zeker ook, sterker nog het wordt de eerste gta die ik echt ga spelen. Maar GTA is zeker niet de heilige graal en de matige graphics zijn daar deels schuldig aan.
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua innovatie en grensverleggend is Rockstar met GTA ( naar mijn mening ) wel degelijk een heilige graal:);)

    Er zijn meerdere games die dit wel gedaan hebben, maar GTA staat toch altijd wel voorop.

    Qua graphics kan het idd beter...
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    200 uur?? Dat vind ik knap. Werd er na zo'n 5 uur al strontziek van, vooral omdat het schieten zo ruk was. Ook zaten er in de PC veel bugs...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina