1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De 100% club...wie gaat er voor! Dan mogen ze trouwens er wel voor gaan zorgen dat ie niet eerder illegaal verspreid wordt.

    Verder erg onder de indruk van de trailer....en nu maar hopen dat gamehubs niet te lang over verzenden doet.....O-)
     
  2. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog meer info in het Nederlands over die 100% club.

    http://www.x-power.be/?act=nieuws&content_id=8278&game_id=626

    De eerste mensen die het spel voor 100% hebben uitgespeeld, als hoeveelste speler en in hoeveel uur. De eerste 10 mensen die in dit clubje worden opgenomen, zullen beloond worden met een uiterst zeldzame "key to the city" om hun prestaties extra in de verf te zetten.


    Hier weer de opmerking natuurlijk: "wat als er mensen cheaten of het spel veel vroeger in bezit hebben"???
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    nou, aan die hele waanzin doe ik niet mee. Ik ga niet als een haas door het spel heen om op zo'n domme leaderbord te komen. En wat moet je met die "key to the city" nou? Zie het nut er niet van in. Enigste waar ik naar zal kijken zijn het aantal uren die ik erop heb zitten.
    Ik ga gewoon rustig door de game heen. Als ik een keer geen zin heb in missies ga ik rondkloten. Maar het zal zeker een maand duren voor ik door de missies heenben. Zo heb ik het altijd met gta games gedaan en zo blijven ze het langst leuk. Maargoed ieder voor zich. En dalijk krijg je idd dat gedoe met cheaten enzo. Misschien dat de telling dan ophoud als er gecheat word.

    Waneer maken ze eens de Archievements bekend? Hoop wel dat het archievements zijn die je altijd kan halen, en niet na 10 missies van chit ik had missie 3 zo moeten doen om die archievement te halen.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Coole trailer! Ben blij dat ik 'm besteld heb bij Gamehubs.com! Ik krijg 'm zeker! :cool:
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina