1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik niet. GTA is de serie die aan de wieg van de sandboxgames heeft gestaan. GTA3 was een mijlpaal in de gamegeschiedenis. Er is tot nu toe nog geen één sandboxgame geweest die beter was dan GTA. Elke keer zet een GTA game de standaard voor de sandboxgames. Wat dat betreft is GTA dus wel zeker de heilige graal binnen het genre. Het is de game to beat.
    Vind dat momenteel het hele graphicsverhaal echt flink overdreven word. Lijkt onderhand wel een hype opzich te worden.... Een aantal mensen doen nou net alsof de game zo godsgruwelijk lelijk is en daarom dus ook niet tof is. Voor een sandboxgame ziet GTA er gewoon prima uit. De kracht van GTA zit in de gameplay, de characters, de vrijheid, de humor, de soundtrack en de fun. En dat vind ik een heel stuk belangrijker dan of de game er nou jaw-dropping uitziet of niet...
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    pc versie daar zeg je me al wat. Die besturing was echt ruk vond ik. Ps2 was veel makkelijker.

    Iedereen zegt wel dat GTA IV er niet supermooi uitziet. Maar weten jullie wel nog hoe je reageerde toen we de eerste trailer zagen vorig jaar?? Iedereen zat te kwijlen. En we zijn dalijk wel dik een half jaar na de release van eigenlijk oktober, maarja dankzij de ps3 is dat niet gehaald.

    Als dalijk de pc versie komt, zal iedereen de graphicks nog meer betreuren. Maar omdat de wereld zo groot is in gta wil ik wel eens weten wat dalijk de systeemeisen zijn. Grafische kaart zal niet zo'n supernieuwe hoeven zijn maar de rest...
     
  3. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    gta 1 & 2 ook 50 + uren gespeelt
    gta 3 50 +
    gta vice 100 +
    gta lib (psp) 50 +
    gta sa 200 +
    mhhh gta 4 400+? hope so :D

    gta is nooit één van mooise geweest moet moet je ff vergelijken de game zijn zo groot en uitgebreid waarom moeilijk doen om vierkante neus gaat tog om gameplay:D
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja beetje onzinninge vergelijking soms.

    Je vergelijkt Crysis toch ook niet met WOW dat MMO is met duizenden mensen op een server?

    En de term Next-Gen slaat niet alleen op graphics vind ik, er zijn meer criteria waarom een game next-gen kan zijn.
     
  5. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb het ook ni gvespeeld op de pc, maar toen op de PS2, de 200 uur makkelijk gehaald;)
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    op de pc is de besturen echt frot, je kunt zon vliegtuig bijna niet besturen, omdat de camera niet altijd volgt, terwijl je op de xbox 2 josticks had, lekker dicht bij elkaar, en de camera volgde altijd.
     
  7. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel nog dagelijks san andreas _O_ Nergens last van, alleen dat vliegen is met de camera inderdaad af en toe kut, maar ja alles wat je hoeft doen is ff achter je kijken en dan los en dan is de camera ook weer gecentreerd, dus ja, niet echt last van.
    Heb er makkelijk meer als 200 uur opzitten, blijft vet, vooral met mods :D
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Vind het wel cool dat je nu cover hebt:D Wordt GTA ook nog een tactisch, in plaats van elke hoer dood te knuppelen. Vond die getto stijl in SA ook echt stom. Dat zinloze geweld was echter de druppel die de emmer deed overlopen...
     
  9. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    heb san andreas op de ps2 mischien wel 500 uur gespeeld, maar dit kan niet tippen aan de 1100 uur die ik WOW heb gespeeld xD
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die gangster stijl juist wel tof, perfecte sfeer etc. Echt een topgames was dat! Heb ook wel weer zin in deeltje 4, maar hype niet echt mee. Maar zal wel weer een prachtgame worden (wel jammer dat je geen vliegtuig meer hebt.
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    .. Ik hoop dat dat sarcasme is, right?
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja dat hoop ik ook lol.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vond het boys in the hood thema van san andreas ook niet zo geslaagd,.. vond tommy vercetti en zn vriendjes veel grappiger :d san andreas kwam op mij ietwat serieuzer over en dat hoeft van mij niet echt in een GTA game. lekker over-the-top met foute characters zie ik liever :)
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nee, natuurlijk is dat geen sarcasme. Waarom denk je dat?
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Omdat je dan mischien een ander spel moet spelen?
    GTA draait om het geweld mocht je dat nog niet doorhebben.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het draait om de vrijheid om als je wilt als een malloot tekeer te gaan in de sandbox,.. het grappige van gta games is toch dat je lekker ongegeneerd huis kan houden.. maar ik ben t wel een beetje met je eens. In San andreas was t geweld minder grappig omdat het voor mijn gevoel net iets te serieus gebracht werd
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Koop IV dan maar niet, als er iets veel zal gebeuren daar is het wel zinloos geweld. Het is weer tijd om hoeren neer te knuppelen! \o/

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Slechte kwaliteit, ben op zoek naar beter.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ben k ook niej met je eens. GTA gaat om de vrijheid, de missies etc. En als je dan zonodig iemand in mekaar moet beuken, waarom dan zo'n enorme onrealistische plas bloed waar een vampier een jaar genoeg aan heeft...
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Juist wel IV kopen. Omdat het nu eindelijk de realistische/serieuze kan op gaat\o/
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Ja want elke auto jatten zonder dat je gebust wordt is natuurlijk zeer realistisch, ik vind die realistische kant maar bullshit, want GTA IS niet realistisch en dat zal het ook nooit worden hoeveel je er ook uithaalt..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina