1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind het wel mooi dat realisme, geeft veel meer spanning.
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Voor mij was GTA gewoon altijd: een goed, serieus verhaal met (zeer) veel ironische aspecten erin, bijv The Truth en Rosie in SA.. Maar ik heb een beetje t idee dat gewoon heel het ironische eruit wordt gehaald, vind ik persoonlijk best zonde..
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wie zegt dat je nooit gebust wordt?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als t niet met een knipoog gebracht wordt haak ik ook af idd.. (The godfather anyone?)
     
  5. Remco

    Remco Guest

    euhm.. ik?:+
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die cops juist altijd ietwat voorbarig. Richtte ik mijn pistool op iemand dan werd er meteen op me geschoten. Misschien had ik wel een waterpistool, dat kunnen zij niet weten. Nee, ze hadden me gewoon meteen vermoord. :eek:
     
  7. Remco

    Remco Guest

    :lol:, haha stelletje racisten idd, gewoon omdat je een neger bent, gaan ze ervan uit dat je gun echt is.. sjongejonge=(
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Het verhaal moet idd wel met een knipoog gebracht worden. Maar de rest zeker niet...
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Ja maar ik denk niet dat in dit deel OG Loc ook weer van de partij is:+
     
  10. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    * On the subject of multiplayer... Houser wasn't able to go into much detail, but he did mention being able to get together online in the game with no other goal other than to use it as a meeting place: "I'll meet you in a car and we'll hang and just drive and listen to music, chilling in the car, with your 3D model sat next to me," he says.

    eindelijk wat info over de multiplayer.... Ik neem hier aan dat je dus gewoon online de hele stad door kan rijden.. en een beetje de boel afbreken:)
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Ja dat lijkt me wel de beste multiplayer optie idd
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat lijkt me juist perfect. gewoon met zn 2en Politie agenten doodschieten:)
     
  13. Remco

    Remco Guest

    of met zn 16en:9
     
  14. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie een crossmotor op de laatste bladzijde... Die zijn ook leuk om mee te crossen door de stad.
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. op zich wel tof, maar een wat actievere versie van dit idee is meer dan welkom.. beetje in een auto zitten en wat muziek luisteren is ook binnen 2 minuten gedaan.

    Ik hoop op een soort VS mode, waarin er in die grote stad twee spelers het tegen elkaar moeten opnemen... en dan geen map, geen namen boven de spelers, gewoon een hint geven waar de andere speler zich ongeveer bevindt, en dan elkaar uitspelen zeg maar.
    De 1 zit boven op het gebouw met een sniper gun te wachten terwijl de andere juist zo min mogelijk probeert op te vallen en in een grote groep mensen rondloopt zonder op te vallen.

    Of zoals in saint row, maar dan beter, een assassins mode... waarin twee spelers op zoek moeten gaan naar 1 bepaald iemand in die grote stad om te vermoorden... dit neemt tijd in beslag en teamwork met het uitkammen.

    Simpele ideeen, maar wel effectief mits goed uitgewerkt.
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik juist het leuke van die vrije mode, dat kan je toch allemaal zelf verzinnen? je gaat gewoon met een maat van je in die stad rondrijden, en bijvoorbeeld iemand proberen te volgen en te vermoorden, en dan weer omwisselen etc, gewoon beetje lopen klooie, met zijn 2en de politie slopen,

    mogelijkheden zijn echt eindeloos imo,
    een beetje als burnout paradise idee, alleen dan tsja.. leuker?:)
     
  17. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Gta zal volgens mij iedereen uit z'n stoel blazen dit maal met Gta4, wat ik tot nu toe gezien en gelezen heb kan je alleen nog maar "OMG" bij denken.
    Dan komt het verhaal over de Multiplayer...
    Ik denk dat dit juist hetgeen is wat R* zolang mogelijk achter de hand houdt vanwege de WOW-factor. De online multiplayer van Gta is al zolang vraag naar, en daar is echt wel aan gewerkt. Ze willen dit uiteraard zo optimaal hebben, dat geen ander daar aan kan tippen. (willen ze allemaal) Toch denk ik dat Gta ons het lekkerst voor het laatst behoudt en ons allen straks met een "Big Bang" het avontuur in stuurt. Maar goed,...... dat denk ik;)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik hoop gewoon op coop, en het liefst ook offline splitcreen. :)
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, offline splitscreen zal wel te mooi om waar te zijn. Ik ben benieuwd tot hoe lang ze hier mee gaan wachten, voordat ze het naar buiten brengen.
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    GTA staat toch al op mijn verlang-lijstje, maar als er een co-op mode ala Crackdown in zit dan staat ie ook meteen met grote marge bovenaan. Als ik zie hoeveel uur ik in Crackdown heb zitten alleen al vanwege het co-op, de SP in Crackdown was wel leuk maar niet bizar lang en buiten dat om was er weinig te doen. Dat is nou net waarin GTA altijd heel sterk is geweest, als co-op dan ook nog goed is uitgewerkt (i.e. niet zoals in Saints Row b.v) en door de hele stad heen je samen missies en rotzooi kan trappen dan gaat er in GTA heeeeeel veel uurtjes zitten wat mij betreft
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina