[PC] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 aug 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Best snel eigenlijk, al vraag ik me af wie hem nog steeds niet heeft gespeeld. Wat ik vooral zo leuk vind van GTA op de PC zijn al die mods! :thumbs:

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    goedzo ik heb hem dus nog niet gespeeld, maar heb een pc die meer dan voldoende geschikt is

3. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    vet.... ik heb GTA (bijna) uitgespeeld. Nog 1 missie. Maar de PC versie ga ik denk ik ook spelen. Morgen krijg ik een nieuwe videokaart, dus dat moet goed komen.

4. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ik was al bang dat hij helemaal niet zou komen! :+

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Mischien koop ik hem als er een aantal mods uitzijn :).

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Liever Saints Row 2 op de pc dan GTA IV, echt saai als je hem uitgespeeld het heeft amper replay waarde. Ja die duiven kapot schieten, maar daarna heb je het ook wel gehad. Dat was in Saints Row wel anders, vooral door het customized gedeelte.

Maargoed ik kan best begrijpen als je de game nog niet hebt gehad op de Xbox dat je voor deze gaat, maar ik snap niet wat iemand er aan zou vinden als hij uhm al op de 360 heeft gedaan. Het is gewoon hetzelfde spel...

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik ga hem heel misschien wel kopen. Puur voor de mods, maar niet voor de game. Heb hem toch al uitgespeeld op de X360.

Deel Deze Pagina