Grand Theft Auto: San Andreas™ Official Strategy Guide

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dr Zoidberg, 4 jul 2005.

1. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het de Officiele Strategy Guide kopen, maar de Freerecordshop heeft alleen de versie van oktober 2004, dus degene die tegerlijkertijd met de release van San Andreas voor de PS2 uitkwam.

Nu zie ik op de site van Bradygames een nieuwe uitgave voor de Xbox/PC. Beide versies tellen 272 pagina's. Voor zover ik kan zien is alleen de cover anders.

Weet iemand of er een verschil zit tussen deze 2 versies? Of is alleen de cover anders om de guide opnieuw te verkopen met de release van de Xbox en PC versie?

De link

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat alleen de knoppen anders zullen zijn. Het spel zelf is gewoon hetzelfde gebleven.

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen internet hebt is zo'n guide handig. Er zijn genoeg sites met goede guides zoals gamefaqs en ign.

4. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem en hij is geweldig.
    Voor de PS2 zag ik hem liggen voor €10.
    Knoppen zijn uiteraard anders.
    Staan zoveel extra's in, echt heel gaaf.
    En ik kan gewoon in mijn stoel blijven zitten ipv naar de pc te lopen.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    ,

alle auto´s enzo jah heb k gezien maar wat chil zegt, ik weet daarom niet of zo´n guide t geld waard is.. ik kom erzelf btw ook wel uit want ik heb t spel al uitgespeeld :cool: niet de volle 100 procent maar t meeste.

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is alles ook op het web te vinden.
    Maar ben fan van het spel, en vind dat boek gewoon gaaf.
    En 10 euro is een prikkie voor zo'n mooie guide.

8. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie maar 10 euro is ga ik hem denk ik ook halen. Er valt zooo veel te ontdekken..

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ga naar cheatcc.com en dan naar gta sa en dan op strategyguide.hij is dan wel in het engels maar wel heel duidelijk.

10. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht voor 12 euro bij de Freerecordshop. Het is wel de PS2 versie, maar dat maakt niks uit. Alleen wordt er soms verteld welke knoppen je moet indrukken, die moet je dan vertalen naar de Xbox controler.

Het is echt een top boek!!

11. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Kan ik ook wel. Ik zit nu achter mijn pc, als ik mijn stoel 90 graden draai, zit ik achter mijn xbox :+.

Maar een officiele walkthrough in het Nederlands is wel op een of andere manier fijner, vind ik ook. Ik kan die gids hier bij ons in de stad toch niet vinden en ik sta er niet om te springen, dus ik kan echt wel zonder. faqs.gtasanandreas.nl is ook een enorm goeie en uitgebreide site, waar ik alles vind.

12. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    of kijk gewoon effe in een belgische online store daar bieden ze de xbox versie van de guide aan voor 15€(zie link)-->gta guide xbox versie

13. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je het weet maar hij doet het niet :{ weet niet waarom ik was gisteren nog op de site en nu doet hij het niet misschien technise storing ? najah ik zie wel of hij het morgen doet ;)

Deel Deze Pagina