Grand Theft Auto: Trilogy

Discussie in 'Algemeen' gestart door >Mark<, 19 okt 2005.

  1. >Mark<

    >Mark< Guest

    Dinsdag 18 oktober 2005 | Grand Theft Auto: Trilogy zal op 4 november 2005 in de Europese winkels liggen, zo heeft Rockstar, de ontwikkelaar van Grand Theft Auto, bevestigd.

    Grand Theft Auto: Trilogy, dat voor de Xbox zal verschijnen, zal Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto: Vice City en Grand Theft Auto: San Andreas bevatten.


    Dit stond op insidegamer,ik zelf vind het wel een top idee aangezien ik geen 1 gta heb en ze nu allemaal in 1 keer kan kopen.
    Wat vinden jullie hiervan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2005
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk, maar dat is echt al superlang bekend..
     
  3. >Mark<

    >Mark< Guest

    ja weet ik maar er was nog geen topic over dus ik dacht waarom niet? Niet goed?
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind het een beetje overbodig. Je hebt al GTA: DP en dan komt nu ook nog eens Triple Pack.
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    idd een beetje laat en overbodig. En wie heeft 1 van deze titels nou niet???!!
     
  6. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    het mooie van dit soort pakketten is meestal dat de losse delen in prijs gaan dalen, ik haal SA wel los wanneer dit gebeurt.
     
  7. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg overbodig :confused: ,,, maar ja, toch miss wel handig voor de mensen die nog geen één gta bezitten.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het wel leuk voor degene die nog geen GTA game hebben/hadden. Maar heb je 3/Vice City/San Andreas al dan heb je er ook nix aan.

    @>Mark< In je titel staat 'Trioligy' en het is 'trilogy
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Trilogy pack gaat bij Play.com al €64 kosten dus ik de gewoone winkel zal het wel dik boven de €70 worden. Is nog wel goedkoop als je geen deel van GTA hebt want het zijn wel 3 van de beste spellen op de xbox
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    en hoe ga je ze ooit allemaal uitspelen voordat de xbox 360 er is? zijn allemaal zo groot.(tenzij je geen 360 haalt)
     
  11. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    net alsof ik mijn oude vertrouwde xbox games links laat liggen als de 360 er is...
    Als ik de 360 haal bij de release neem ik er één hooguit twee games bij, de oude xbox games zullen mijn aandacht nog wel krijgen, cker als het een toptitel als gta bedraagt.
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk het eigelijk niet(ik heb me dat ook voorgenomen)maar als het zover is speel ik denk ik alleen nog maar 360 games.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, dat is ook :)
    Alleen aan het begin, wanneer je nog geen of één Xbox 360 game hebt.
    Net als ik dus :'-( , Oblivion en Ghost Recon 3, beiden uiteindelijk niet op de launch.

    Maar na een half jaar, als je al meer Xbox 360 games hebt, speel je gewoon die oude games niet meer.
    Halo 3, of Halo 1? Welke wil je ?
    Ghost Recon 3 of Ghost Recon: Island Thunder....

    Al die keuzes zijn gemakkelijk :)
     
  14. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk Halo 3, maar ik speel nu ook eigenlijk altijd Halo 1 terwijl ik deel 2 ook heb. Ik vind daar meer sfeer in zitten en in 2 mis ik mijn geliefde pistol voor de head shots;)
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    heb alle gta's al op de xbox dus koop ik hem niet. wat een pracht serie toch dat gta
     
  16. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel best goedkoop voor 3 titels ja.

    Dat is dus echt onzin, , dus jij denkt dat zodra de xbox 360 er is, spontaan niemand meer z'n xbox (oude) gebruikt... ;)
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja ik denk dat ja....messchien in het begin nog wel een beetje of anders na een paar maanden om de verschillen duidelijk te zien maar ik denk niet dat je echt nog veel je oude games speelt.
     
  19. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen enkele GTA voor de X-box dus ik zit er wel over te denken hem te kopen, maar aangezien ik gta 1 en 2 toch al heb uitgespeeld is het misschien een beetje zonde van mij geld wat ik beter in een financiering voor de 360 kan stoppen
     
  20. >Mark<

    >Mark< Guest

    ja ik zie het maar zelf kan ik de titel niet aanpassen
     

Deel Deze Pagina