1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 26 okt 2011.

  1. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Is dat niet gewoon die gast van Ballad of Gay Tony? Die had ook zo'n jasje dacht ik..
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja. Het is ook New York... Kijk naar de gebouwen.
     
  3. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er ook leuke feiten in deze thread, of zijn het 100 paginas speculaties?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Er zijn nog geen feiten, behalve de trailer uiteraard dat aangeeft dat GTA V eraan komt. Voor de rest is alles speculaties ja. :+
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad meer dan speculaties kan je momenteel over de game niet zeggen.
    Meer info komt hopelijk zo snel mogelijk.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat alle gelekte info waar is, over hoeveel slimmer agenten nu zijn, en ach weet ik veel allemaal. Het was een hele waslijst aan informatie wat iemand gelekt had, altijd maar afwachten hoeveel er van waar is.
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409


    Ontwikkelaar en uitgever Rockstar Games is niet van plan om met grote uitbreidingspakketten te komen voor Grand Theft Auto V. Dit meldt Dan Houser, mede-oprichter van Rockstar, in een interview met Gamasutra.

    Downloadbare content in de vorm van The Ballad of Gay Tony en The Lost and the Damned, expansies die voor Grand Theft Auto IV verschenen, hoeft men in diens opvolger niet te verwachten. Vanuit creatief oogpunt was Houser uitermate tevreden, maar de tegenvallende verkoopresultaten wezen uit dat consumenten toch niet geïnteresseerd zijn in uitbreidingspakketten voor de sandbox-game.

    Volgens Houser denkt Rockstar nu eerder aan downloadbare content van rond de tien euro. "Dat vind ik wel een interessante prijs voor DLC," merkt hij op. "Bij GTA IV hadden we een zakelijke verplichting om de pakketten zo groot te maken." Hiermee doelt de mede-oprichter naar alle waarschijnlijkheid op de exclusieve deal die Microsoft met Rockstar had gesloten. Voor vijftig miljoen dollar verschenen de expansies tijdelijk exclusief op de Xbox 360.

    Grand Theft Auto V verschijnt hoogstwaarschijnlijk in het tweede kwartaal van 2012 voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.



    Bron


    Heel interview

     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ah, dus ze gaan nu voor 'nickel-and-dime' DLC? Zeer spijtige ontwikkeling.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja kan het ze niet kwalijk nemen. Blijft een bedrijf natuurlijk.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Nickel and Dime? Kleine onzinnige DLCtjes bedoel je?Dat is wel echt minder dan.

    Eigenlijk waren de twee DLC's wel overpriced voor GTA IV als je er goed naar kijkt. Je kreeg wel een nieuw verhaal en missies, maar het speelde zich gewoon in exact dezelfde stad af en volgens mij was er niks nieuws aan toevoegd. Sterker nog ...kleding shops waren ineens dicht enzovoort.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Overpriced? DLC was maar 1600 punten. Daarmee kreeg je een hele nieuwe storyline, wapens, voertuigen en weet ik veel wat nog meer. The Ballad Of Gay Tony deed daar nog een schep boven op. Samen met de DLC van Bethesda wat mij betreft honderd procent je geld waard. Vooral als je ziet dat tegenwoordig wat kut wapens of wat maps dat al op disk staat 800/1200 punten kosten.

    DLC van RDR en LA Noire waren al wat kleinschaliger, maar ook wel je geld waard. Heb er wel vertrouwen in dat ze niet DLC gaan uitmelken.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    The Ballad of Gay Tony was gewoon 30 euro waard :cool:

    Nuff said
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt klopt...my bad, volledig my bad :)

    Het bood ook nog eens allemaal nieuwe MP dingen. Dat was ik even vergeten, en de Zombie DLC van RDR vond ik persoonlijk ook erg goed.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als dit waar is he!:



    Volgens IMDb keert Niko Bellic terug in GTA V.

    IMDb, die eerder al informatie over GTA V losliet door te tonen welke acteur de hoofdrol op zich zou nemen en welke naam dit personage zou hebben, laat nu weten dat Niko Bellic terugkeert in Grand Theft Auto V. Bellic zal worden ingesproken door Michael Hollick, dezelfde acteur die ook al in GTA IV zijn stem insprak.

    Bron

     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou Niko is cool. :p
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik neem het ze wel kwalijk. Iedere keer als we het over 'goede' DLC hebben, dan noemen we de DLC van GTA4, en als we het over waardeloze kut-DLC hebben, de overige 95% van alle DLC, dan hebben we het dus over die troep die weinig tot niets toevoegt.

    Als ze te weinig verkocht hebben van die eerste DLC, dan moeten ze misschien eens kritisch kijken naar de prijs die ze ervoor vroegen, of de marketing die ze ervoor hanteerden, of die exclusiviteit, of de kwaliteit van '...The Damned' waar niet iedereen even tevreden over was.

    Maar als ze gaan 'nickel-and-dimen', dan zou me dat vies van ze tegenvallen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals eerder al gezegd die DLC was onderdeel van de 360 exclusiviteit.
    En hadden ze het dus liever niet gedaan. Ze geven er een goede reden voor waarom ze het nu niet willen doen. Zeker vanuit een bedrijfs standpunt.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik weet wat de deal was, maar daar waren ze zelf bij toen ze hem tekenden. Nu kunnen ze alsnog episodes releasen, maar dan voor 2-3 systemen tegelijkertijd (PS3/360/WiiU), en dan zal het ook echt wel een stuk beter verkopen, ALS GTA5 natuurlijk gewoon een goede game wordt.
     

Deel Deze Pagina