1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach de trailers zijn ook al aardig gameplay eigenlijk. :)
    Heb het bij deel 4 een dag voor de release moeten opgeven. Waren toen best veel mensen aan het streamen dat ik echt even moest kijken. :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze zijn ook gameplay, alleen niet genomen vanaf het third-person perspectief en dat maakt een groot verschil vind ik. Het was gewoon geweldig om IV voor de eerste keer op mijn scherm te zien en had die gelekte videos mooi genegeerd. Ach...minder dan drie maandjes te gaan, prima te doen. :thumbs:
     
  3. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    8 GB. Tering, dat is best veel. Maar ik vind dat disk gebeuren prima zo.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik vind dat juist wat weinig....althans vergeleken met Max Payne 3 wel. Die was iets van 15GB toch dacht ik? Nou had die game wel een shitload aan cutscenes, dus misschien komt het daardoor, maar toch. Aan de andere kant Skyrim was nog niet eens 5GB op disc toch? Puur te danken aan compressie.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Mooi dat er geen switching is tussen de discs, perfecte oplossing :)
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Oh god daar, gaan, we, weer. :emo:

    Wel 2TB in je PC hebben, maar op je console klagen over 8 miezerige gigabytes. Games op de PC lopen al tegen de 30GB aan, maar op de consoles is 8GB nog steeds veel blijkbaar.

    Ik snap het wel, aangezien MS die HDD's met een belachelijk prijs verkopen. Maar mijn 20GB zat na twee jaar al vol aan alle DLC.

    Verder wordt die HDD van 20GB al meer dan 5 jaar niet meer verkocht. Wie nu nog rondloopt met 20GB, loopt zwaar achter. Je kunt niet verwachten dat je de hele console levenscyclus met dezelfde HDD doet, net zo min als je 7 jaar met je controller doet. Je zult dus even een keer wat uit moeten geven.

    Tot slot is het technisch anders niet mogelijk. DVD is traag en kan niet meer dan 8GB bevatten. Mensen willen blijkbaar magie in plaats van games. Het moet geen mandatory installatie bevatten en moet enorm groot zijn, maar je mag niet teveel disc switchen. Het mag ook geen pop-in bevatten ook al draait het vanaf een schijfje die een topsnelheid heeft van 18MB/s. :F:

    Een beetje begrip A.U.B. voor het feit dat je eens een keer wat moet installeren op een console. Het is een kleine moeite die een veel betere game oplevert.

    En begin alsjeblieft niet over de 4GB Xbox 360. Dat ding is duidelijk bedoelt voor arcade spelletjes en niet voor core games. ;)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Huh...tegen wie jij spreken?
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb het over het algemeen. Ik zie het lijk al drijven als mensen gaan roepen "8GB is veel". Dan hebben we over een uurtje een discussie van 10 pagina's lang waarom mandatory installatie op de 360 echt niet kan. :+
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Fuck, dat wordt een nieuwe hdd kopen:lol:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh ja precies. Ik vind mandatory installatie prima. PS3 heeft dat al met zoveel games en daar hoor je ook niemand over. Op PS3 moet het met GTA V overigens ook gewoon. Helemaal super, je hoeft totaal niet te switchen straks, net zoals Halo 4 eigenlijk. En als mensen nou nog met een 20GB schijf zitten, dan gooi je maar gewoon wat dingen ervanaf...simple. :D
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn toch zat games zoals Forza 3 en 4 met 8+gb waarbij je na installatie maar 1 disc nodig hebt.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Met de PS3 moet elke game geïnstalleerd worden.

    @Chorus: Ja, maar dat is niet verplicht.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mooie oplossing met die 2 mandatory install en dat je niet meer hoeft te switchen. Switchen tussen MP en SP was echt ruk geweest aangezien GTA echt een spel is waar je bijvoorbeeld even tussendoor een potje MP met vrienden gaat doen. Bij een spel als Battlefield ga je bijvoorbeeld voor een langere tijd de SP of de MP doen, dus daar is een switch vanzelfsprekender.
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ach... als gtaV uitkomt, mogen van mij alle andere games van de 360 gepleurd worden. Dit word waarschijnlijk mijn laatste 360 game.

    Wel erg klote dat deze game dus niet op de xbox one of ps4 gespeeld kan worden ( de ps3 of xbox 360 versie ) ...

    Mocht morgen sony of microsoft melden dan je oude games gewoon kan spelen op de nieuwe console... gaat die console versie gekocht worden.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    Wel benieuwd naar.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb eens in 2008 een 120 gig HDD gehaald bij de Consoleshop. Zoals vele hier volgens mij omdat ze opeens een mooie prijs hadden. Die heb ik nog steeds en heb nog 40 gig over ofzo denk ik. Heb er eigenlijk ook nooit iets van afgehaald haha.
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb ook ooit eens voor 30 euro ofzo zo'n 120 GB gehaald uit GB. Bleek een chinees ding te zijn dat prima werkt en heb nog 40 GB over dus dat gaat makkelijk passen. Als je nog maar 20 GB heb je zo weinig met games dat je de rest ook wel kan deleten voor GTA V :p
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb nu ook een 20GB HDD en die is nu vol. Ik zal ook een grotere moeten halen als ik GTA V wil spelen. Achja speel alleen maar BO Zombies op de Xbox 360:p, dus voor nu is die 20GB net genoeg.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb 60 gig met nog 4 gig over dacht ik. Maar ik haal tegen die tijd een andere installed game er van af en gaan met die banana
     
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    2 discs valt mij eerlijk gezegd nog alles mee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina