1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, net zo makkelijk als in Oblivion met de reachter analog stick. Als dat zo is, dan is deze current-gen versie Godlike. :9
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Jij met je Oblivion:+

    Maar deze komt hier ook zeker weten. Twijfelde nog maar dit ziet er echt te vet uit gewoon.
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bij mij zou hij er sowieso al komen, terwijl ik hem op de 360 al kapot gespeeld heb. De nieuwe view maakt me wel iets enthousiaster voor de release.
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhm duidelijk... maar ben jij toevallig ook fan van CoD? Gewoon een vraag hoor... O-)
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Zijn er nieuwe missies aangekondigd?
    Of zijn mensen aleen hyped om first person view?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat erg tof zou zijn als er inderdaad extra missies zijn en dan vooral voor Franklin. Ik vond zijn missies in zijn buurt zo gaaf, deed me echt aan GTA SA denken, maar je bent er echt te kort en dan beginnen de grotere missies al.
     
  8. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, gelukkig niet.. :p Alleen merk ik als ik naar deze beelden kijk dat het mij meer aantrekt dan de 'veraf' 3rd person gameplay die het normaal heeft. Ben zelf meer fan van over de schouder 3rd person.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Denk zelf dat het in het begin nog wel leuk is,maar je na een paar uur gewoon weer naar 3rd person gaat.

    Net zoals ik in racegames in car view wel gaaf vind,maar altijd in 3rd person race.
    Beter overzicht imo.

    Maar wel cool dat Rockstar het toevoegt.
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik zal waarschijnlijk ook in 3rd person spelen. Wil natuurlijk wel kunnen zien in wat voor auto ik rijd, en wat voor kleding ik aan heb.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat First person boeit me niet zo, maar al die missions in volle glorie wil ik graag nog eens doen. En de extra content voor spelers op de last-gen. Zouden er ook nog grote DLC's komen, meer heists enzo (voor de SP, online kan me gestolen worden) ?
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zijn er geen rpg online servers? De meeste random servers zijn fucked up omdat iedereen je gewoon afknalt als je een stukje aan het cruisen bent. Ik zie op youtube zoveel leuke car meets, wil ik ook!
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG] Dayum. Laat staan wat Rockstar gaat doen in de toekomst. Game over man, game over.
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Shiiiiiiiiiiiiiiiit @ de regen. Ik speel nu Watch Dogs en met regen kan het nog mooi zijn soms....maareh....tja..dit is andere shit.

    Was de volledige comparispn trailer van Rockstar ook gepost?

     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2014
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wacht nou maar eerst af of die 'immersion' view wel goed is uitgewerkt. Althans zou ik doen als ik een FP junkie was geweest die de 'normale' GTA niet genoeg 'immersion' vindt bieden, eerst maar wat reviews afwachten over die Super optie. :p
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Rustig aan he, met je immersion :p
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk zelf dat het zeer realistisch gaat aanvoelen en dan vooral te voet. Want cockpit view is bruut hoor, maar dat hadden we in Watch Dogs al. Echt in FP rondlopen in een game als dit echter niet. Ben benieuwd of Rockstar speciaal animaties gemaakt heeft voor melee (messen, knuppels, etc) en klimmen, rollen en hoe het cover nemen eruit ziet in FP. Allemaal uitproberen straks.

    Hier trouwens een nice artikel over vele verbeteringen qua graphics en detail.

    http://www.ign.com/articles/2014/11/05/grand-theft-auto-5-leaping-the-generation-gap

    Ben wel echt benieuwd of er ook echt nieuwe shit in zit. Want hoe tof V ook is, teveel in die stad zit dicht. Dus.....meer interiors. :p
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2014
  18. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Nu wil ik ook een PS4.o_O
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Koop dat ding dan ;)
    Er is genoeg op te doen. De plus games worden al beter de komende tijd en het aanbod diverser.
    Ik heb 'm nu bijna 1 jaar en de ps4 staat elke dag aan. Top vermaak. En de prijs is ook niet mis imo
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Ga je 'm dan ook eindelijk uitspelen?
     
    Wahlberg en Servantes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina