1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat had het op de consoles al moeten zijn. Dan maar een wat lagere resolutie.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik denk dat je de consoles behoorlijk overschat, bovendien is het niet zo maar met resolutie op te lossen. Ik heb liever een fatsoenlijke resolutie met 30 fps dan andersom (met dit soort games).
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee hoor. Ik weet ook wel dat de Xbox One en PS4 dit spel niet trekken in Full HD met 60FPS. Ik heb alleen VEEL liever een vloeiende FPS dan prachtige graphics waarbij het beeld schokt en hapert.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar goed ze (pc gamers) hebben dan ook meer dan anderhalf jaar op het spel moeten wachten er mag dan wel iets tegenover staan. Ik bedoel, ik hoor een vriend (echt een typische pc gamer) van mij het al zeggen 'de mooiste en beste versie van GTA is de pc versie'. :+ Tja... who cares die 60 frames de hele game is hetzelfde zelfs op de 360, het is niet dat het door die frames of grafische upgrade op eens een GTA 6 is. Daarnaast wat voor een pc mag je hebben om dit voluit te gaan draaien.

    Maar het ziet er mooi uit daar niet van hoor. (hier de nog betere kwaliteit van gamersyde site)
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Deze game nu op 2 platformen gespeeld en opnieuw word ik zeer enthousiast van de beelden. Kan niet wachten om deze game nogmaals uit te spelen, Channel X aan en genieten maar! :cool::D

    Bij de 360 nam ik genoegen met de lage framerate, bij de PS4 versie baalde ik als een stekker dat de game nog steeds niet vloeiend genoeg liep. Doet echt afbreuk aan de ervaring vind ik. (was voor mij ook tevens het punt om de consoles voorlopig vaarwel te zeggen)
    Nu sinds een maand een game-PC staan en kan niks anders zeggen dan dat 60fps een waar genot is. Eindelijk geniet ik weer volledig van games zonder mij te hoeven te storen aan matige resoluties of framerates die bijna pijn aan je ogen doen. Zeker wanneer ik nu nog eens terugschakel naar de consoles merk je pas hoe achterhaald 30fps is, ongeacht het type spel!
    Maar goed, dat is mijn mening en mijn kijk op kwaliteit. :+ (wat betreft de kosten, als je een 4K scherm kunt betalen kun je ook een PC betalen die deze game vloeiend draait op die resolutie)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Channel X vind ik maar een vreselijk kanaal, dan liever classic rock :+

    Of nu met Spotify gewoon mijn eigen muziek op de PS4 :+
     
  7. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Jajaja, hou maar op met je Spotify op de PS4. :'-(
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe werkt dat eigenlijk? Hoor je het dan constant ipv normale audio of alleen op de radio? :D
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gewoon constant, dat is misschien wat jammer maar ik ben al blij dat deze mogelijkheid er is :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik blijf me afvragen waarom Rockstar niet de mogelijkheid gaf voor een custom radio station. Naar mijn weten had Saints Row I dat sowieso al, of de rest het ook hadden, geen idee. Maar zoiets zou gewoon echt tof zijn. Een radio station in de game die dan gewoon jouw muziek (op hdd, usb stick) afspeelt.
     
  11. galeon7

    galeon7 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    San Andreas had dat wel op de PC. Waarom ze dit niet door hebben gezet weet ik ook niet. Wel jammer moet ik zeggen.

    Met San Andreas was het ook een exclusief radiostation met je eigen nummers.
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Rockstar kiest en maakt die radiostations altijd zeer doordacht en zorgvuldig, dat is een essentieel sfeerelement binnen de serie vind ik.
    Best zonde om dat weg te filteren met je eigen muziek, snap de keuze dan ook wel van Rockstar. (tevens zullen ze genoeg moeten betalen aan licenties :p)

    Ook al zit mijn eigen lievelingsmuziek nooit in een game, ik vind het altijd heerlijk om nieuwe muziek te leren kennen en waarderen dankzij een game. :thumbs:
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ja, heerlijk man. Zoveel heerlijke tracks waardoor ik een blokje om moet toeren voordat ik wat nuttigs kan gaan doen.



    Sent from my iPad using Tapatalk
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar om bij die toffe nummers te komen op RLS bijvoorbeeld moet je ook troep zoals Young Scooter en Gucci Mane kunnen verdragen...laat ik dat nou net niet kunnen. :)

    Rockstar Deals With GTA Cheaters In A Very GTA Way


    Earlier this month, GTA players found an exploit that let them bring a rare single-player only car into GTA Online. Today, Rockstar patched the issue—but they did it in the most hilarious, unexpected way possible.

    Now if players try to use the car exploit, they’ll be greeted with a giant explosion the second they try to get into the car. There’s no way to survive the explosion, either, as you can see in this video by xKoingWolfx. Rockstar could have simply gotten rid of the car, or made it impossible to bring into GTA Online—you know, like most developers would. Instead, Rockstar had some fun with fixing the exploit and surprised everyone in the process. Amazing.

    [​IMG]
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  15. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    nvm :+
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2015
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij zegt Frames per Second. Niet First Person Shooter.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok...dit ontgaat me effe. :)
     
  18. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een hoop cocky 12-jarige Amerikaantjes spelen dit spel zeg...grote muil, zeggen dat ze heel erg goed zijn in vliegen en rijden en schieten en vervolgens verkloten ze keer op keer je heist en geven dan ook nog eens anderen de schuld daarvan...met hun irritante stemmetjes...bah!

    Moet de One ook eerst 6,5 uur laden voordat je kan beginnen met het spel?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2015
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  19. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een nieuwe glitch ontdekt. Niet echt zinvol maar wel grappig.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ga je vertellen dat er geen single gpu kaarten zijn die nu een GTAV op 4k kunnen laten draaien. Misschi
    Iets minder, kleine 6 uur :+. Mja, duurt wel ff.
     

Deel Deze Pagina