1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Is nog niet officieel bevestigt. Ik hoop dat het klopt, eindelijk weer wat nieuws erbij.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Stemacteur Grand Theft Auto 5 weet niets van singleplayer-dlc

    Mensen die wachten op nieuwe singleplayercontent voor Grand Theft Auto 5 zitten al een tijdje in een emotionele achtbaan. Nu laat Ned Luke, de stem van Michael de Santa, weten dat hij niets afweet van downloadbare content voor de singleplayer van GTA 5.

    Ned Luke plaatste op Facebook een foto met daarin de drie personages uit GTA 5. Het lijkt er op dat hij samen met de andere acteurs een soort tour gaat doen. In de reacties zegt hij: "Iedereen wil dlc voor de singleplayer, maar daar weet ik niets van af. Ik weet niet wanneer het gebeurt, als het al ooit gebeurt. Maar ik weet dat we naar een paar conventies gaan zodat we veel van onze fans kunnen ontmoeten."

    Fans van GTA 5 vragen sinds de release al om nieuwe verhalende missies, maar vooralsnog brengt ontwikkelaar Rockstar alleen content uit voor Grand Theft Auto Online, de multiplayermodus van de game.

    Een paar weken geleden plaatste Shawn Fonteno, de stemacteur van GTA 5-personage Franklin, een foto op Instagram waarin hij aanwezig was bij Rockstar. Daardoor hoopten veel mensen op nieuwe verhalende dlc, maar de opmerking van Ned Luke op Facebook lijkt dit uit te sluiten.

    [​IMG]
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het zou te triest voor woorden zijn als er echt geen SP DLC komt.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  5. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd. Opschieten met die dlc :)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Na 2,5 jaar nog eens een SP DLC? Laat ze dan maar werken aan een nieuwe Red Dead game :+
     
    donfatos, AnubisNefer, Saaslijer en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is niet zozeer triest, maar gewoon dom. Dit is een enorme kans op veel makkelijke inkomsten voor Rockstar. Zonde om te laten liggen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik moet zeggen dat ik de focus op GTA Online wel erg jammer vind. Ik heb het even geprobeerd, een dag of tien, maar ik vond het toch niet zo leuk. Het werkt gewoon niet zo goed. Je wordt gewoon in het diepe gegooid vind ik, totaal niet duidelijk wat je kan/moet doen. En dan gaan ze content ook nog eens exclusief daarop uitbrengen, net als die lowriders. Dat was echt geweldig geweest in de single player. En in Online zal ik het nooit kunnen betalen.

    EDIT: maar gelukkig speel ik op de PC, dus ik kan het met een mod wel erin krijgen! Als ik het niet weer verpest iig.

    https://www.gta5-mods.com/scripts/benny-s-motorworks-sp
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2016
  9. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Nouja, dom is het niet van ze. Volgens mij is er echt een shitload aan gamers die GTA Online dus wel tof vindt. Helaas behoor ik niet tot die groep. Misschien dat het met vrienden enorm leuk kan zijn, maar in mn eentje boeit het me echt niet langer dan een uurtje maximaal.

    Nee, ik wacht ook echt op een single DLC. Ik heb de verhaallijn inmiddels 2 keer gespeeld, en de tweede keer was puur omdat ik de wereld van GTA V zo ongelofelijk awesome vind. Een nieuw verhaal in deze stad zou me echt zo blij als een kind maken.

    Maargoed, we zijn ruim 2 jaar verder, ik zie het ook niet meer gebeuren. Ik denk, of ik hoop misschien meer, dat ze met een groot nieuw project bezig zijn. Danwel een nieuwe Red Dead, danwel een nieuwe GTA, danwel een geheel andere game.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Gast die shit komt niet.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vorig jaar zeiden ze nog dat GTAO zo'n ziek succes was dat hun focus daar volledig op ligt nu, voor het hele team. Dus al die mooie praatjes over nieuwe missies voor de drie dudes....gaat gewoon niet gebeuren. Boeit mij serieus ook niets meer, kondig maar gewoon je nieuwe game aan Rockstar. It's about damn time.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Heb je de game ondertussen al uitgespeeld? :+
     
    Reckuuza, Makkabeer en Jorrie vinden dit leuk.
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    GTA Online is niets anders dan grinden. Doet voor mij af aan de verhalende gameplay.

    Je online character is ook nooit zo tof als Michael, Trevor of Franklin.
     
    donfatos en Dusky Demon NL vinden dit leuk.
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    En het werkt gewoon niet goed. De laadtijden zijn tergend lang wat heel irritant is aangezien je vaak genoeg uit een server wordt gekickt.

    Daarnaast kan je niet eens lekker aankloten, want bij alles wat je doet krijg je meteen de politie op je dak.

    En geen fucking Cops 'n Crooks.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Flink tijdje geleden alweer.
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee dat aankloten zonder politie en geld kan niet omdat ze dan geld mislopen :cmS:
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het bovendien irritant dat ik als level 9 bij iemand van level 246 wordt geplaatst. Maar het is met name ook wat @Martijnn zegt dat de verhalende gameplay die GTA zo leuk maakt helemaal wegvalt in Online. Het is alleen wedstrijdjes accepteren. Ik heb ook totaal niet het gevoel dat er ook maar enige samenhang in zit en allerlei toffe dingen die je vaak op YouTube ziet komen in de praktijk nooit voor.

    Daarom ben ik nu maar wederom aan de story mode begonnen. Ik wil gaan proberen om wat mods te installeren om toch wat vernieuwende gameplay te hebben.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had gisteren eindelijk een mod weten te installeren, Benny's Original Motorworks (lowriders) in singleplayer. Dus ik dacht "Yesssss", en ben los gegaan met modden. Na die eerste keer heb ik niet meer steeds tussendoor getest en of back-ups gemaakt (alleen van de schone map een back-up gemaakt). Toen wilde ik de game opstarten en ben ik herinnerd aan de spreuk "mod it 'til you break it". Binnenkort maar eens ff een paar uur uit trekken om wat mods te installeren, op de goede manier. :p Ik had het in tweede instantie niet meer gedaan omdat GTA zoooooo lang duurt om op te starten.

    Zijn er eigenlijk nog meer PC GTA spelers hier?
     
  19. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een betrouwbare en complete site waar alle te missen strangers en freaks, random events en missies op staan? Op internet kan ik natuurlijk een en ander vinden, maar ik weet niet of ik het op die manier compleet heb.
     
  20. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Misschien kan deze site je verder helpen?

    http://gta.wikia.com/wiki/Main_Page
     

Deel Deze Pagina