1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    De Savage is ook vet ja alleen trager en vliegt ie minder soepel dan de Buzzard.

    Wapens van de Savage zijn dan wel veel beter
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maarja, een Buzzard is 1,75 miljoen. :p Dan ben ik nog wel ff bezig op het tempo dat ik nu ga. Ik heb sowieso al 1,3 miljoen nodig en ik zit nu op 535k. En mijn main inkomsten zijn eigenlijk nog steeds het grinden van de Sentinel XS verkopen:

    [​IMG]

    Of kun je ook gewoon een Buzzard ergens stelen en dan op je helipad zetten (moet ik die wel ook eerst een kopen, maarja) en dat ie dan van jou is?

     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nee, zo werkt het niet, anders zou niemand een chopper kopen :+

    Maar zonder helikopter gaat de verdiensten van een office te traag, wanneer je een helikopter hebt, stap je in je chopper na een order en heb je hem binnen 5 minuten binnen. Zonder chopper ben je zo 20 minuten bezig omdat je 3 helikopters die de pakketjes hebben moet achterna gaan en neerhalen. Mijn advies is gewoon doorfarmen tot je geld genoeg voor een chopper hebt.

    Je office heeft trouwens een helipad, dat scheelt dan ook weer.

    Ik wil trouwens ook wel een yacht, jammer dat die gigantisch duur is 8)
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Damn. Dan heb ik dus ruim drie miljoen nodig om die CEO missies te starten. Maar vanaf dan is dat wel echt de snelste manier om veel geld te verdienen toch?

    Heeft iemand nog tips om wat sneller naar die drie miljoen toe te werken? Ik ben pas level 17 dus echt veel kan ik nog niet doen. Mijn kaart is ongeveer helemaal leeg. Hoe krijg je bijvoorbeeld meer jobs erbij?

    Zie bijvoorbeeld dit plaatje wat ik van Google haal:

    [​IMG]

    Bij mij staat dat er dus geen van allen. Alleen de winkels en van dat soort meuk.
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik speel al tijden geen gta online meer maar helemaal in het begin deed ik gewoon met 3 vrienden een van de kortste races en dan finishen we om de beurt op plek 1, 2 en 3.

    Later zijn alle prijzen aangepast kan ik me herinneren maar je kon op een gegeven moment ook zelf je missies kiezen zonder te wachten op een belletje, hierdoor kun je zelf precies de missies spelen die kort zijn maar toch veel opleveren. Tussen de missies door wat auto's inleveren en dan gaat het wel snel volgens mij.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maarja ik heb dus ongeveer nog geeneen missie die ik kan doen. =( Hoe kom ik in hemelsnaam aan missies? Dat is echt mijn grote probleem in GTA Online: het is me echt totaal niet duidelijk hoe je missies krijgt.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Met Heists kun je goed geld maken. Vooral de Pacific Standard (laatste heist) kun je op Hard in 10 min klaren en ben je 250k rijker of 500k als oprichter. Je moet het wel met een vast groepje doen :D

    Missies krijg je door belletjes van Simeon, Lester, Trevor te accepteren of via de startmenu onder Online en dan Jobs
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb tot nu toe alleen nog de eerste heist gedaan. Maar daarvoor moet je idd wel met iemand afspreken. Ik heb tot nu toe 1 persoon met wie ik kan spelen. Alleen heb ik zelf niet zoveel tijd om echt af te spreken om te gamen, dus ik doe tot nu toe meer dingen die je gewoon ff tussendoor kan doen.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Laatst bewerkt: 21 jun 2016
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Staat toch dat je geen heist gedaan hoeft te hebben deze sale?
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ah daar heb ik ff overheen gelezen. Maar ik kan hem toch nog steeds niet betalen. :p Ik zit nu op 0,7M. Dus op de helft pas.
     
  12. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    De laatste tijd merk ik vaak dat het vinden van een drukke lobby (voor een random game mode) haast niet lukt. Ook als ik in een actieve sessie kom met spelers, dan verdwijnen deze allemaal zodra ik toegevoegd ben aan het spel. De verschillende poorten heb ik reeds geforward, zijn er nog andere dingen die ik eventueel open of juist dicht kan zetten om er een stabielere GTA 5 ervaring van te maken?
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213

    BRON: http://imgur.com/a/lfWx

    Dit zou wel een toffe GTA VI zijn! Of hoe ze het dan ook willen noemen.

    Een nieuwe game zou ook veel mogelijkheden bieden voor GTA Online lijkt me. Nog meer integratie met de singleplayer. En verschillende steden lijkt me ook tof. In GTA Online is er buiten de stad eigenlijk niets te doen, dat vind ik wel een beetje jammer. Ik hoop dat ze de vent die deze map gemaakt heeft inhuren!

    Maar goed, ze moeten inmiddels al lang met een nieuwe GTA bezig zijn lijkt me. Hier voorspellen ze 2018, dat lijkt me op zich een realistische datum. Maar stiekem hoop ik op een trailer dit najaar en een release najaar 2017.

    Het zou wel echt lame zijn als GTA VI weer in New York zou zijn, dat staat ook in die laatste link. Een hele nieuwe stad zou wel leuk zijn. Die map hierboven zou genoeg mogelijkheden bieden voor een GTA game lijkt me. Doet me een beetje aan San Andreas denken, met de grote countryside met bossen en zo. Wietplantages van The Truth. En dat Atlantis (Atlantic City) zou ook goed binnen GTA passen.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2016
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat een shitzooi hé. Ik heb een tweede character aangemaakt in GTA Online, omdat je characters het geld delen. Zo kun je op sommige dingen dubbel cashen, werd op internet aangeraden. Waaronder dus het auto's verkopen bij de mod shop. Dus ik een appartement kopen voor 6 auto's met m'n tweede character, kun je gvd toch maar één auto per 46 minuten per account verkopen. Nu ben ik voor 150k de mist in gegaan.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Damnit en nu zijn de CEO kantoren te koop met 20% korting. Als ik die tweede character niet aan had gemaakt had ik er gewoon eentje kunnen kopen nu. :p
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik heb net een Buzzard gekocht, waar kan ik deze vinden?
    E: heb het al
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2016
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    50% korting op de Buzzard!
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dankzij mijn nieuwe videokaart zit ik weer helemaal in deze game.. Even de performance testen in GTA V word een heuze come-back in GTA Online. :p:thumbs:
    Wat een meesterlijk spel blijft het ook op alle fronten!!
     
  20. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    En elke keer weer hopen dat een nieuw bericht in dit topic de aankondiging betreft van een nieuwe verhaallijn als DLC. Valse hoop, elke keer weer..

    Hoop dat Maffia 3 de verwachtingen waar kan maken en ik weer weken plezier kan hebben aan een nieuwe sandbox.
     

Deel Deze Pagina