1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja inderdaad. Beetje klote dit terwijl alle andere games wel perfect werken. Zelf Rocket League / Fifa die al bij het minst geringste disconnecte lol.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Naar mijn idee ligt het probleem toch meer bij de verschillende modems/routers die er in omloop zijn (ontelbaar veel met allemaal andere eigenschappen) dan aan de game zelf. Tuurlijk kun je ook een deel bij Rockstar neerleggen maar er zijn ook genoeg mensen die de game probleemloos kunnen spelen.

    Zit zelf ook met een Ubee 321B opgescheept van Ziggo en heb daar al veel tijd ingestoken om de oplossing voor bepaalde problemen te vinden, maar softwarematig lijkt dat apparaat een eigen willetje te behouden. NAT word ook hier altijd als OPEN aangegeven wanneer ik de instellingen vers heb toegepast, of een modem reset heb uitgevoerd. Toch een paar uur of dagen later kan die opeens toch zomaar weer op STRICT staan zonder dat er opties zijn gewijzigd. o_O (Netflix werkte ook een poosje niet via mijn Xbox)

    Het hele port-forwarding verhaal heb ik in ieder geval opgegeven en gebruik nu enkel nog die DMZ functie. Kwestie van het statische IP ingeven en op apply drukken, klaar is kees. Speel ik geen GTA Online meer zet ik de functie gewoon weer uit. Maar ook hier geldt, de instelling kun je beter voor elke sessie even heractiveren anders bestaat de kans dat het alsnog niet helemaal correct werkt.

    Vind het zelf niet echt vervelend deze extra handeling te moeten uitvoeren, al kan ik mij goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die hier gek van zullen worden en dan de game maar helemaal niet meer online spelen omdat het teveel gedoe is...
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Bij mij onthoud hij alle instellingen gelukkig wel. En als ik extra poorten openzet ( Bijvoorbeeld voor CoD Black Ops 3 vorig jaar ) omdat die perce moest gaat het ook in die game netjes op open. Mijn NAT geeft nooit iets anders aan als OPEN met mijn huidige instellingen, ook heb ik nooit problemen online. Vandaar dat ik dit zo vreemd vind omdat het alleen bij deze game is. Toen ik nog GTA V op de 360 speelde ( ook bij Ziggo ) toen werkte het wel. Enige wat inderdaad is veranderd is het modem.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb zelf eigenlijk nooit problemen met online gamen. Maar speel dan. ook niet zo vaak online..
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Toen GTA Online voor het eerst speelbaar werd heb ik het lange tijd via een ADSL-lijn gespeeld van een andere provider, ging eigenlijk probleemloos toen de 'cloud-service' van Rockstar eenmaal de drukte aan kon. Echter de mensen uit mijn 'crew' die wel al overgestapt waren op Ziggo hadden ook toen al dezelfde connectie problemen die er nu steeds zijn helaas.

    Speel de game nu op de PC, en mijn ervaring is dat online gamen via de PC vaak nog een stukje makkelijker en beter werkt dan via de consoles, maar helaas GTA Online blijft een lastig geval.

    Instellingen blijven ook staan, alleen reageert het modem toch anders na een bepaalde tijd. Een reset heractiveert meestal ook wel weer de gekozen instellingen, maar ook dat is weer een extra handeling... ;)

    Misschien maar weer eens met Ziggo bellen en zeggen dat het modem nu toch echt aan vervanging toe is. Ook al kunnen hun op afstand zien dat het nog gewoon normaal functioneert. :p
    (wel dit jaar een nieuwe decoder ontvangen, maar die zit nog steeds in de doos omdat ik die oude Samsung simpelweg mooier vind :lol:)
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja maar ik bedoel dat hij bij mij de instellingen altijd goed doorvoerd. Heb die extra handeling niet. En ik heb net een half jaar een ander modem... bij die andere kreeg ik telkens hoge ping. Maat van mij heeft nog wel een ouder type modem en nergens last van.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Hoe werkt het eigenlijk als je niet je MC hebt geactiveerd.
    Groei je weed e.d. dan wel door of staat dat dan stil?
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mijn GTA is gefixed. Heb extra poorten open gezet, modem keer herstart en nu werkt het!
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Rheb m toch maar gekocht, de xbox one versie.
    Op de xbox 360 uitgespeeld maar dat is lang geleden.
    Was n aanbieding digitale download 30 euro.

    Wauw, echt stukken mooier dan de 360 zeg.
    Heb net Trevor weer, want n vent hahaha.
    Vermaak me kostelijk
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Probleem is niet 100% opgelost. Gister joint en maat van mij de game en ik word gekicked. Daarna joint hij weer en word een andere maat van mij gekicked. Wtf is going on hahaha prive matches / prive lobby's etc gaat gewoon goed
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dit klinkt mij zeer bekend in de oren. ;) Maar het is echt iets waar je hoorndol van kunt worden helaas...
     
    Pride vindt dit leuk.
  13. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Als ik met vrienden online wil spelen worden we altijd na een paar minuten uit de sessie geschopt. Hoe kan dit? Zijn die servers zo slecht..
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    allemaal of iedereen individueel. dat heb ik namelijk wel eens mee gemaakt. dat een voor een mensen de sessie worden uit geknikkerd.
    maar soms ook wel een hele avond met een groep in een sessie gespeeld. misschien hangt het van de drukte af.
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    9 van 10 keer heeft dit te maken met je modem/router te maken, ongeacht de instellingen helaas. (lees maar eens enkele berichten terug op deze pagina)
    Lijkt erop dat heel veel apparaten niet goed overweg kunnen met de netcode van GTA Online wanneer het druk(ker) is/word in een sessie. Algemene drukte online heeft er volgens mij weinig meer mee te maken, zijn servers te over nu...

    Zelf kan ik vrij prima online spelen in sessies met max. 14/16 spelers, maar zo gauw er meer mensen bij komen is het meestal snel afgelopen en verlies ik de verbinding.
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Nog mensen die deze game online spelen?
    Heb na een hele tijd deze game weer opgepakt en nu er zoveel meer mogelijk is door de zoveel updates die geweest zijn kan ik wel wat cash gebruiken. Iemand die nog heists wil doen?
     
  17. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb hem van de week in de aanbieding gehaald op de One. Ben rustig de single player aan het spelen en ga daarna aan online beginnen. Ben erg benieuwd wat het doel nou is van Gta online, zal wel gewoon een beetje klieren zijn. Heb bij die aanbieding ook zo een ding erbij gekregen van 3.5 miljoen dus dat is wel lekker. Geen idee alleen wat je er mee kan:+. Maar even uitzoeken komende weken.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  18. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik zou vooral lekker de offline verhaallijn gaan spelen als ik jou was. Zoveel te beleven. Online heb je zoveel geld nodig wil je een beetje plezier kunnen hebben.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  20. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Een klein vraagje over de Gunrunning update, als ik een bunker koop, kan ik deze dan bijvoorbeeld ook na de aanschaf uitbreiden met een shooting range?
     

Deel Deze Pagina