1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    sommig missies komen alleen op bepaalde tijden vrij. Wellicht een idee om met franklin gewoon 24u te cruisen oid. Wellicht dat jr de missie dan ziet?
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan,dan ben ik die gewoon nog niet tegengekomen. En dat introliedje van GTAO? Gaf me echt een Vice City vibe...die zou er dan ook op moeten staan denk ik. Toch maar eens wat andere stations dan Westcoast Classics en Rock checken, haha.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    OST hoor je sowieso niet op radio dus maakt niet uit. Komt alleen bij missies en bij sommige gedeeltes zoals als je politie achter je aan hebt en in speciale voertuigen zit of vliegt.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    In de sub zit ook geen radio, was ook wel chill geweest. Had trouwens erg last van framedrops midden op de zee als je net een beetje aan de oppervlakte vaart.


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja die themes tijdens de missies en wanneer je wanted bent zijn fucking gaaf.
     
  6. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ook fijn, sinds vandaag ineens al mijn wapens kwijt met Franklin en Michael. Zal ook wel weer door dat **** online gebeuren komen.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn....is dus de car bug opgelost volgens hun, en er komt een nieuw bug voor de in plaats?

    Trouwens, zie ik het nou verkeerd of is er maar één praatkanaal op de radio? Er werden toch twee praatkanalen beloofd en de rest muziek?

    Wacht effe....ineens is dat kanaal waar Lazlow op is weg en ik heb nu Blaine County radio. Komt het er serieus op neer dat in Trevor's gebied het Lazlow kanaal niet gevonden wordt ofzo? Want naarmate ik vanuit LS dichterbij Blaine County kwam....ging het kanaal ineens weg. Kreeg ineens automatisch een muziek station ervoor.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  8. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo weet iemand waar je de obey 9F cabrio kan vinden ik kan hem nergens vinden

    Alvast bedankt Kevin
     
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Je bedoelt die audi R8 kloon? Die kom je overal tegen, met name in Beverly hills.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Blaine County Radio is is alleen te horen in Blaine County.
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kocht gister met 1 personage de helipad.. Switchde ik naar een ander personage was de helipad weer te koop.. Is dat niet een beetje raar?
     
  12. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb ik ook. Net als de 'haven' en het vliegveld
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Dat is nou juist iets wat ik dan wel tof vind, in bepaald gebied ook een andere radio kunnen ontvangen.

    Ik vind dat switchen soms wel irritant. Ging naar Trevor stond die ruzie te zoeken met een groep van die fitnessgasten vlakbij zijn huis. Moest ik ze eerst allemaal doodmeppen en verstoppen voor politie voor ik iets kon doen 8)

    Heb ook niet echt het gevoel dat ik heel veel dingen kan doen. Misschien is dat misplaatst, maar bij gta 4 waren er altijd wel meerdere mensen tegelijk waarvoor je missies kon doen. Zit nu op punt dat ik met Franklin net alle takelwagen missies heb gedaan.. en zou niet weten wat ik met hem nog kan doen.. met Trevor zie ik ook geen missies meer.. en met Michael alleen Fib maar daar wilde ik even mee wachten. dus ja beetje jammer. Er is wel heel veel open al dus kan wel recreatief de wereld gaan verkennen, film kijken, tenissen, vliegen en weet ik het allemaal, maar ben nog niet zo onder de indruk van het verhaal. (Ben trouwens 'pas' op 20%)
     
  14. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    je kan voor elk personage een helipad kopen, is op het zelfde terrein.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik switchte gisteren naar Trevor, was hij iemand de railing over het ravijn in aan het gooien xD
     
  16. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Trevor is soms wel irritant als je daarheen switch, soms lig tie ook ergens hoog in de bergen, kan je dat hele rot eind lopen:)
     
  17. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik las op tweakers dat de online update ook wat SP bugs heeft opgelost maar kan nergens vinden om welke sp bugs het gaat. Heeft iemand een idee?
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Pagina 28, post van Hybrid



     
  19. ExplosiveMarkey

    ExplosiveMarkey Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Code:
    along with other various bug fixes 
    dan zou ik misschien niet de update doen als je nog flink cash wilt verdienen op die manieren wat nu iedereen weet (lester missies etc. etc.) heb je kans dat dat niet meer werkt
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat is geen bug. ;)

    Legale manier om geld te verdienen zoals het ook bedoeld is.
     

Deel Deze Pagina