1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Wolken, water en dynamische belichting. _O_
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb mijn scuba outfit aan, hoe duik ik? Heb al op elke knop geduwd en hij blijft maar zwemmen?! :confused::confused::confused:


    Edit: RB dus :D
     
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Wie hebben de instelling nog meer op Free-aim staan?
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf het begin. Autoaim/assist is te makkelijk.
     
  5. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Hé, blijkbaar is het gratis Gold weekend nu al in gegaan. Ik kreeg net namelijk de Rockstar Social Club bonuses (auto, wapen, haarstijl), kon een foto naar de Social Club uploaden en most importantly: ik kon een muliplayer character aanmaken. Helaas kwam ik vervolgens niet in de race-sessie... Nog steeds overbelast dus. Vanavond nog maar eens proberen dan.
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Kun je niet zelf ook heists plannen?
    Ik heb nog maar heel weinig gedaan, maar toen ik een keer met Michael in de buurt van zo'n wit met groene geldtransportwagen reed verscheen de tekst dat je de deuren open kon krijgen als je precies in het midden er tegenaan rijdt.
    Dus ik had al bedacht om een keer die wagens open te gaan maken.


    Ohja, en klopt dit? Ik heb soms bij Franklin of Trevor 5 staan als ik ga switchen.. maar moet zeggen dat ik moeite heb met missies vinden..
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Rockstar has lots of ideas for GTA VI

    Grand Theft Auto V is out the door, so now we can turn our attention to GTA VI, right? …Too soon?In any case, Rockstar North president Leslie Benzies was indeed asked about GTA VI while speaking with Develop. While GTA V/GTA Online is the primary focus at the moment, Rockstar has “about 45 years worth of ideas” for a new entry in the GTA series.He said:“We’ve got about 45 years worth of ideas we want to do. We don’t know what GTA VI will be, but we’ve got some ideas. GTA Online is the focus right now. There ain’t no rest between finishing V and then Online. Plus we have some other things – stuff, DLC, I don’t know how to describe it exactly – that we’d like to do, and we’ll pick the right ones.”
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die geldtransportwagens kan je overvallen, meestal levert het zo'n 5000 dollar op. Je kan ook 7/11 winkels / tankstations overvallen. Voor de rest valt vooral geld te verdienen met beleggen GTA style (dus via de Assassination missies, maar die zou ik bewaren tot na het uitspelen voor optimaal profijt). Met random events heb je soms ook mazzel. Kwam twee criminelen tegen die een vrouw aan het begraven waren, waarna ik ze doodschoot. De vrouw bleek de dochter van een of andere mafia-gozer en die besloot me 60.000 te doneren.

    Wat betreft die missies heb ik wel hetzelfde als jij, maar het nummer staat daar wel voor. Misschien omdat je sommige dingen minder snel als missie ziet (rampage bijv).
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben nog steeds niet zo'n boot tegengekomen waarin de duikspullen zitten. Ik zit inmiddels op 60%, maar kan op geen enkele plek die Dinghy (Zo heet 'ie toch?) vinden :confused:
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ligt bij de haven.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Super, ik heb 'm gevonden :)
     
  12. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je onderwater je submarine verlaat heb je toch ook al een duikesuitrusting?
     
  13. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Na dat klote online gebeuren was ik eerst al al mijn wapens kwijt, en nu kan ik niet eens meer switchen tussen de characters (wieltje komt niet omhoog). Iemand een oplossing hiervoor?
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier van het zelfde,telkens zeg ik ale nog eens gta insteken,ahnee snel nog een matchke spelen.
     
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zit je een beetje in het eind van het spel? Toen ik een beetje tegen het eind van het spel/missies zat kreeg ik er ook last van namelijk.. Ik heb gewoon de xbox uit/aan gezet en daarna kwam het wiel weer omhoog.
     
  16. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Zit idd tegen het einde aan, maar opnieuw opstarten werkt helaas niet. :mad:
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik krijg het wel alleen niet te zien als ik niet kan inloggen op gta online. Dan moet ik de Xbox herstarten :mad:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nu alle 3 de hoofdpersonen beschikbaar. Dat moment wanneer de laatste zijn entree doet. _O_
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Verdomme.. switch ik naar Trevor heeft ie iemands tong afgesneden.. meteen 2 sterren en wordt zijn auto in elkar gebeukt door de politie.. kom ik eindelijk een andere auto tegen die ook weer kapot. Wéér een andere auto en toen kunnen verstoppen door met de trein mee te rijden. Fucking half uur verder! 8)
     
  20. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja echt hè 8) als ik naar Trevor wil switchen bedenk ik me altijd een 2e keer :lol: Geniaal. De ene keer zit ie midden in een achtervolging of zoals gisteren... Was hij bezig met het vastbinden van een persoon aan de pier :confused: Wat die gozer bezield... Geen idee lol.
     

Deel Deze Pagina