1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Die stunt jumps zijn echt klote ja. Vooral die paar schansen in een truck op de haven krijg ik niet klaar. Met de auto kom ik er niet goed tussen en met de motor niet hoog genoeg. Ik ben maar gestopt toen ik er 25 had die achievement voor alle 50 kan me wat :+
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ze allemaal, ik heb vrijwel alles met de motor gedaan. Véél fijner vind ik. Ik kocht de motor zelfs, die van 10.000 die je kan kopen is een van de snellere motors in het spel daarmee moet alles goed te doen zijn. Als je met Franklin speelt kun je ook zijn special ability gebruiken als je wat tijd nodig hebt om netjes de schans te raken oid.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Super, goed nieuws, thnx :)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.426
    Leuk Bevonden:
    4.942
    Uitgespeeld, nu uitvinden hoe ik mijn geldpeil omhoog ga brengen tot 150 miljoen 8)
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Pfff... Je weet pas hoe kut het is als er een wagen uit je garage verdwijnt als je het zelf hebt meegemaakt. :'-(

    Achja, gelukkig was het met Franklin dus het heeft me niks gekost.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe hebben ze dat nou gedaan haha.

    [​IMG]
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Shit, kan je nog bail bond missies starten nadat je het spel hebt uitgespeeld? :{
    Op de locaties waar die bail bond missies moeten zitten zit niemand en ik heb ook geen mail/sms meer met locaties waar je naartoe moet?
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Zo dan nu maar eens naar de top van de Chiliad en kijken wat er gebeurt. :9
    [​IMG]
     
  10. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat het even weten ben erg benieuwd!

    Gefeliciteerd met 100% top! Ben er zelf ook mee bezig
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ga ik doen! Moet schijnbaar nacht zijn en regenen...

    Chaos die de politie creeert blijft ook mooi trouwens. De politie die dan altijd zijn collega achterlaat :+ Die in dit geval voor de auto bleef staan waar het lijk onderlag. Waarna na een tijd die bestuurder de politie om ver rijd en wordt dood geschoten. Nog meer paniek en dan die Mexicaan die We are going trough hell roept maakte het helemaal af _O_

    [​IMG]
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ik had net twee keer onder het rijden heel kort een zwart scherm. Splinternieuwe console, beetje vaag...
     
  13. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi! Ben erg benieuwd hoor het graag van je. En ja mooi hè die rondom dingen:)
     
  14. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, als je bij een ATM gaat staan als er iemand staat te pinnen en je wacht tot deze weg gaat kun je lang wachten. of jij moet weglopen en dan lopen ze wel wel uiteindelijk, of je moet naast ze gaan staan en dan lopen ze gelijk weg. zonder geld :mad: dus een atm robbery doen is niet echt mogelijk
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    MOet je echt wat met die aandelen shit doen om genoeg geld te krijgen? Ik ben niet zover nog, ik ben:

    Ik heb net de eerste heist gedaan bij die juwelier, daarna wat missies met Trevor (geniaal die gast) en hij is nu op weg naar LS. Na die eerste heist zag ik niet dat Michael of Franklin meer geld hadden. Ik neem aan dat als je een heist doet dat je er wel geld aan verdient. Die aandelen shit zegt me niks.

    Ook vet, in een van de eerste missies met Trevor moest ik vluchten in een vliegtuigje, dan race je met Ron (als je het race wil noemen, die gast doet er uren over) en dan moet je landen. Ik had dus niet door dat ik de zandbaan moest hebben, na 40x op de weg ernaast te hebben geland had ik het pas door |:-
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    11.999
    Leuk Bevonden:
    9.553
    Lol ik blijf het toch geniaal vinden die aparte Missies topic. Die kan wel gesloten worden :9

    geld krijg je pas later, juwelen moeten verkocht worden. En als je echt rijk wilt worden moet je niks uitgeven en heeeel veeeel geduld hebben met aandelen. Beetje kansloos dus.
     
  17. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    wat is een goede manier om je skills te verhogen? of gaat dat vanzelf als je verder in de story komt?
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben benieuwd na alle kritiek die sommigen van jullie op Michael hadden of dat nu nog steeds zo is. Ik vind het wel een tof karakter samen met Trevor. Franklin vind ik zelf een stuk minder denk omdat ik niet echt iets met gangsta gebeuren heb, vind ook zijn eigen missies en 'verhaal' het minste van de karakters. Maar wie weet komt dat nog ben nu op 56% van de game. :)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Thnx, bummer. Ik kijk niet meer in het missies topic, want ik zag teveel spoilers gewoon open en bloot staan.
     
  20. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Micheal toch wel de tofste van de 3.
    Rijke vent die vrij weinig om zn kinderen geeft, eigenlijk van de misdaad af wilt maar het lukt niet door zn beste vriend :p
     

Deel Deze Pagina