1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je eens dat verzonden van weghaalt, zou dat al enorm schelen. En probeer te leren niet zo ongelofelijk energiek op alles te reageren. ja oke dit is een forum, maar het lijkt net alsof je adhd hebt en zit te stuiteren achter je pctje.

    kan ook aan de leeftijd liggen uiteraard :)
    how about delete this afzichtelijke ava profile pic?
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    T is allang mn gamertag profile pic niet meer, dus ik niet snappen, en kan niks via mn gamertag deleten op Rockstar games social club, right :+
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan snap ik het niet. Screenshot?
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Niemand? :'-(
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wachten op een nieuwe update. Die update is niet bepaald goed geweest voor het hele online gebeuren iig.

    Als je oudere saves hebt, al dat geprobeerd?
     
  6. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Nooit gehad
    Try Google .
    Of vraag Rockstar zelf

    Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Support ticket al aangemaakt en Google levert alleen maar meer klachten op van mensen die dit hebben.

    Het lijkt erop dat dit gefixt was in 1.02 en weer teruggekomen is in 1.04.

    Zucht, dat wordt wachten. Leuk, nu tijd zat en aankomende weken niet meer. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2013
  8. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Kut voor je

    Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
     
  9. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze onnodige reacties zijn niet echt nodig Jason,
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zojuist een plek gevonden waar de "Bugatti" constant staat. Kortom gelijk met iedereen hem opgehaald en in een toepasselijke kleur gespoten. :+

    locatie in spoiler

    In een straat vlak bij het huis van Michael. Als je bij hem uit de poort naar rechts gaat. Daarna eerste kruising rechts en gelijk links. Nu een kwestie van naar beneden rijden. Dan kom je na de derde kruising op een weg met een middenberm en dure winkels. Hier een paar x op en neer rijden en je ziet hem vanzelf staan. Meestal zwart met oranje of wit.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]
    Sorry maar dit was al na 2 dagen bekend gozer :p
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vermoed dat inmiddels alles wel bekend is, maar ik wist het niet en heb niet bewust niet alles opgezocht/gelezen.
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Pfoe hard gewerkt. Vanavond gewoon zeker een uur lang beetje met takelwagen gespeeld en taxiritjes gedaan 8).

    Wat alleen kut was.. ik had iemand die niet wilde betalen in taxi..nadat ik het geld heb gehaald loop ik terug naar taxi en denkt politie dat ik em steel :confused:..Meteen 2 sterren politie achter me aan :mad:. Trouwen ook bij de cab company zelf (die ik gekocht heb) denken mensen dat ik een auto steel of moet ik soms inbreken.
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Sowieso is de politie een stuk lastiger afschudden dan in IV, maar dat was in IV ook wel een lachertje en kon je met 4 sterren nog op de dooie gemak een auto stelen.
     
  15. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet wel echt goed timen wanneer ik een andere auto wil stelen als ik politie achter me aan heb. Dat vond ik een stuk makkelijker in iv. Dat vind ik wel een stuk realistischer. Alleen die cops met die shotgun zijn veel te zuiver met schieten haha.

    Ik vind het zo mooi als je dan een achtervolging hebt en dan staat er zo'n gek politie busje op de weg en dan schiet ie met een uzi ? en dan raakt ie je voorruit en dan dat geluid. Vind ik zo mooi gedaan.

    Wat ik ook erg netjes gedaan vind is dat als je een goeie crash maakt dat je auto het dan gewoon begeeft.

    @maddmonkey, zit die gozer is niet zo te pesten. lekker belangrijk :p
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Om de een of andere reden dacht dat ik in het ''Waar word je gruwelijk blij van?'' topic was toen ik deze post las. 8)

    wtf :lol:
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Over het einde
    pfff optie C is zoooooooveeel bruter dan A of B. _O_
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ooooo absolute!!
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad. En daar komt bij;

    Ik A en B eigenlijk helemaal geen 'logisch' einde vind. Het komt bij mij een beetje vreemd over. Gelukkig zelf ook voor C gekozen, maar dat was meer omdat ik toen dacht dat Franklin dood zou gaan :9
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap eigenlijk niet waarom je drie alternatieve eindes hebt als er één gewoon overduidelijk het beste is. Omdat het hip is om alternatieve eindes te hebben ofzo?
     

Deel Deze Pagina