1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in Canada is dat nog. Speelt zich 10 jaar voor de rest af.
     
  2. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Later krijg je nog een keer in missie in de zelfde plek
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    *fixed* :+
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hier ook hoor. Kreeg hem toen binnen op de releasedata en vervolgens 2 avonden gespeeld. Sindsdien niet meer eigenlijk. Ben volgens mij pas op 10%

    Ik merk zelf dat ik qua gamen ook heel erg ben veranderd. Ik speel eigenlijk helemaal niet veel games meer. Eigenlijk speel ik alleen nog maar Fallout 3 en Skyrim en dan soms nog een andere game tussendoor.

    Nu ik dat ook met GTA V merk. Dat zegt toch wel wat als je snapt wat ik bedoel. Je verandert natuurlijk ook en je interesses ook, maar toch blijft het soms wel jammer.
     
  5. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand hoe je private fare start ?
    En waarom bij Franklin 2x downtown co staat van taxi ?
    Ik heb hem gekocht met Franklin .
    En als je die 2de bel staat er altijd Busy

    Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Je zou zelf ook effies kunnen zoeken ipv direct een arsenaal aan vragen hier neerplempen ;). Maar! Als je die Taxi Co. hebt gekocht moet je gewoon rondrijden in een taxi. Na verloop van tijd wordt je gebeld dat iemand een rit nodig heeft.
     
  7. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke,
    Maar op internet stond niks ..

    Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Volgens mij is het andere nummer voor de manager/bedrijf.. maar die zul je niet nodig hebben. Je kunt wel een taxi bellen gewoon (die met dat gele icoontje) en als je de company hebt gekocht rijd je daar gratis in.
    Als je zelf taxiritjes wilt doen ga je gewoon in taxi zitten en zie je vanzelf linkshoven in beeld welke knop je moet drukken om rit te doen. (Ik heb ps3 en daar is dat L3 voor).

    Wijst zich allemaal redelijk vanzelf.


    Wat betreft de discussie over gta op vorige pagina. Ik vind het een vet spel, maar ben niet zo enthousiast over het verhaal. Ook niet alle missies vond ik leuk (die met aliens/apen ed had van mij niet gehoeven).. en ik merk dat ik de opbouw wat rommelig vind doordat eigenlijk vanaf begin meteen alles open is. Verhaal in gta 4 was stuk beter, en daar had je gewoon aantal contactpersonen waar je missies bij kon doen. Nu heb ik heel aantal contactpersonen waarbij ik echt niet meer weet wie wie allemaal is en zie ik soms wel cijfer 3 staan maar zie ik maar 1 missie open op de map. Tis allemaal beetje rommelig. Ik had het beter gevonden als ze alle 3 losse missies deden en eigen contactpersonen die af en toe door elkaar heenliepen als ze een heist moesten doen.
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar graag gedaan hoor!8)
     
  10. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Dankje :p

    Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
     
  11. Cursed--Angel

    Cursed--Angel I Will Curse You All

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens ik had een vraagje. Bij welke job krijg je het meeste cash en rp? ik wil graag snel cash en rp verdienen
     
  12. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Race ?

    Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
     
  13. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Importe ruimer .
    Lijpe muscle wagen vette uitlaten!

    Fout:
    Sla zelf op.
    Automatisch saven doet híj niet!
    Ik racde in SP : SeaRace . Maar hij slaat niks op.
    Dus ook fout in SP met saven ..
    Ik heb al hulp ticket aangemaakt bij Rockstar ..



    Oke vet grote vliegtuigen kun je ook neer halen .. Bad ass
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ooh wat gaat het lekker met deze game zeg! Veel meer mensen hebben het probleem met het in-game internet wat ik ook heb. Intussen raken mensen nog steeds hun character kwijt. En al 5 dagen lang staat er een waarschuwing op de statuspage van GTA Online dat er problemen zijn.

    Maar buiten constant de datum op die statuspagina updaten horen we niks meer van ze. Af en toe een tweet naar buiten toe is teveel gevraagd blijkbaar. Meestal ben ik begrijpelijk tegen dit soort problemen, maar het duurt nu al veels te lang. De druppel is natuurlijk een bug op resolved zetten terwijl mensen er nog last van hebben. :emo:

    Had ik maar gewacht met de game kopen net zoals ik met Skyrim destijds gedaan heb (en die game werkte fatsoenlijk na een maandje met de 3de update) Nu staat er een nutteloos stukje plastic in mijn kast. =(
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Wtf...


    Sinds wanneer is de MP belangrijker dan de SP? Zoveel stelt de MP ook niet voor.
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Heb je het tegen mij of Rockstar? :p

    Want ik kan de SP helemaal niet spelen (in-game internet bug, nodig voor missies) en de MP heeft nog steeds problemen. Daarbij heb ik sinds zaterdag voor het eerst de MP gespeeld en heb geen zin om mijn character kwijt te raken, dan wacht ik liever.

    Mijn probleem in de SP is dat wanneer ik internet open op de cell phone of laptop, hij meteen afsluit en mijn hele HUD het niet meer doet. Ook al ga ik terug na oudere saves, waar het dan nog wel werkt, gaat het weer kapot zodra ik de laatste missie doe. Oftewel ik kan hem gewoon niet uitspelen. :emo:

    Domste is, deze bug staat op resolved bij Rockstar:
    http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200193308--Resolved-Interface-problems-when-selecting-Internet-from-the-cell-phone-in-GTA-V

    Die bug zou gefixt moeten zijn in de update van 1 oktober. Intussen hebben we alweer twee updates gehad. Ik kreeg zelf de bug pas afgelopen vrijdag, met de laatste versie. En ik ben niet de enigste:
    http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200314768-Fix-the-internet-glitch-
    http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200358753-cell-phone-internet-problem-on-GTA-V
    http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200353106-Phone-glitch
    http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200349827-Loss-of-Internet-access-in-game-via-phone-or-laptop
    http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200306968-Internet-glitch-still-not-fixed-Making-me-be-depression-hard-2-0-PLEASE-READ

    Enzovoort. Allemaal mensen met hetzelfde probleem. LANG nadat die update gereleased was.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb ik alle space parts verzameld en wil ik met de helikopter naar die Omega toe.
    Land ik met mijn helikopter op Omega. Omega dood. 8)
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het wordt wel eens tijd dat ik geld verdien met al die missions en heists. Begint een beetje vervelend te worden nu ...
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Gewoon paar weekjes taxi rijden dan kom je er vanzelf.
     
  20. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    En nu?
    Heb je alien auto?


    Sent from my LG-E610v using Tapatalk
     

Deel Deze Pagina