1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat idee heb ik ook. Zit op 60%, maar met alle drie heb ik nog geen miljoen.
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik moet ook de big score nog doen, maar daarmee haal je wel veel geld binnen toch.
    Dacht iets van 200 mil.

    En daarna wordt ik taxichauffeur en belegger voor de rest van mijn carriere.
     
  3. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat de winkeliers geen geld uit de kassa willen halen en doodleuk zeggen dat je moet oprotten:+
    Heb je dan gewoon pech of is het op een andere manier nog wel mogelijk om dan geld van die arme winkelier afhandig te maken?
    Want het wordt nogal irritant dat ik steeds wel politie achter me aan krijg, zonder dat ik er geld voor terug krijg|:-
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Er is toch een "intimidation" balkje. Je moet 1x met je shotgun naast zijn hoofd schieten en dan krijg je je geld wel :9:cool:

    Daarna ook gewoon neerschieten, hoort er bij he.
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip :thumbs:
    Ik dacht al: er moet nog wat zijn. Beetje triest dat ik me dan die keren gewoon weg heb laten sturen. Nou ja, dood ging hij wel, maar ik had geen geld :cool:
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Das toch alleen bij online? In SP heb ik nooit geld gekregen van winkeliers.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij ook in SP. Kan me dat wel herinneren dat die zo zakje aan het vullen was.
     
  8. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    De eerste keer dat ik zo'n winkeltje ging overvallen dacht ik nog enigzins aardig te zijn door die winkelier te laten leven. Ik pak dat zakje met geld en loop naar de deur, word ik door die dude gewoon in m'n rug doodgeschoten :+
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Hmm.. misschien ging ik alleen die kledingwinkels overvallen. Die meid doet niks :+
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    In SP kan het ook ja, vaak genoeg gedaan. Gewoon 4 the lulz, want ik ben focking rijk natuurlijk. Ze hebben overigens nooit op mij geschoten en ik laat ze altijd leven.
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat balkje bedoel je? Nu twijfel ik wel even.

    Maar ik ben er zeker van dat wanneer ze je niks willen geven je enkel 1 x moet schieten en dat ze dan wel het geld geven.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is mij nooit gelukt in SP. In een winkel kan ik ook geen wapen pakken en als ik die buiten al heb, heb ik die binnen niet meer. Zijn er bepaalde stores die je wel/niet kan overvallen?
    Dat icoontje wat je online hebt (van die mini supermarkets, soort cupccake ofzo), heb ik offline niet (enkel shoes/clothes/tattoos/kapper).
     
  13. Dokter V

    Dokter V Achiev Ho

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    De kledingwinkels kan je niet overvallen, maar er zijn ook soort van nachtsupers (groene gevels met iets van 7/11 of 24/7 erop) die kun je overvallen. In SP staan ze niet op de map, in MP wel.

    Er zit er bijvoorbeeld eentje tegenover de Carwash bij de Stripclub en Franklins eerste huis.

    EDIT: Haha cupcake, het zijn winkelmandjes
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2013
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit op 62% en M heeft 5,5 miljoen en de andere twee iets van 600k. Ik wil nu wel eens big money...
     
  15. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    aan het einde van de story kan je veel geld verdienen met lester he.
    dan krijg je zoveel dat je het nooit op krijg
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik weet het. Heb ze bewaard. Maar dan moet ik eerst ook wel eens geld verdienen met de heists. Tis meer dat het gewoon niet ok voelt dat je zulke heftige heists hebt gedaan, maar geen cent te makken hebt. Zou leuk zijn tijdens de main storyline ook al een big spender te zijn...
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    vind ik nog aardig veel :p
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Misschien toch maar weer eens een kans geven.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Overigens, die derde triathlon ! WTF!!! Ik heb na 22 minuten met kramp moeten stoppen. Duurt echt een half uur ofzo. En schijnt moeilijker te zijn als je full stamina hebt. Dit is toch geen fun meer?

    Die 100% wordt steeds onmogelijker voor mij, eerst die flight school heli mission en dan nu dit ...
     
  20. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Social club werkt niet online.
    Hoe krijg ik dat aan?
    Ik krijg een foutmelding dat de cloud onbereikbaar is.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2013

Deel Deze Pagina