1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Red dead 3 al? Laat ze eerst maar met deeltje 2 komen :p
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Red Dead Revolver was deel 1 ;)

    Word dus wel de derde van de serie.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Serieus? Lijkt me cool man, dikke gunfights in het gebied van Franklin, de boel overnemen, etc.

    Sommige mensen zeggen ook RDR3, alsof het Redemption 3 zou gaan worden....tenzij ze Revolution of Rebellion bedoelen. :D
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dan ga je weer een stad in en krijg je een melding dat er weer een buurt onder aanval is, moet je dat weer overnemen en ben je weer bezig met iets dat ik niet wil. Als je niet ingrijpt kan je later niet eens meer over straat zonder dat iedereen je aan het aanvallen is.

    Maar goed, ik speel eigenlijk toch nooit met Franklin, vind hem wat saai :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb al die tijd nog niet die Ifruit app gecheckt, tot gisteravond. Ik heb Chop geleerd dat hij naar pickups kan zoeken, maar dit zijn zeker alleen health kits he? Niet die andere items zoals ship onderdelen en scraps? Kortom...met Chop kun je balletje gooien, mensen aanvallen, health kits zoeken en thats it? Of speel je nog meer dingen vrij via die app?
     
  6. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Op internet staat dat hij wel degelijk collectables kan vinden, mits hij level 50 is.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2014
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Dit. Gang Wars sloeg helemaal nergens op.
     
  8. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Net als GTA SA , dat je toen na een bepaalde missie gang wars kon doen.

    Sent From my ...
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Daar hebben we het ook over sjaak.
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Gister weer hele avond gespeeld online met 2 vrienden. Blijft een echte topgame zeg! Online zoveel te doen.

    Waar ik wel echt de schurft aan heb ik dat als je bv bij die legerbasis een straaljager probeert te jatten en je gaat dood...

    Dan word je gvd in de middle of nowhere gedropt. Moet je een takke eind lopen voor je weer een auto tegenkomt. Waarom doen ze hier niks aan??
    Een optie is om dan een job te loaden en dan annuleren dan ben je weer ergens anders maar toch hoe irritant is dit zeg.
     
  11. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die wat tips kan geven om uiteindelijk alle bedrijven in handen te krijgen? Ik heb nog bijna geen bedrijven gekocht en was helaas niet goed op de hoogte van de hoeveelheid geld die verdiend kan worden met de Assassination-missies, dus dat gaat hem niet meer worden. Is het misschien een idee om met één persoon zoveel mogelijk bedrijven te kopen?
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Je hebt bedrijven die voor een persoon specifiek zijn, dus alles kopen kan niet. Voor de rest wordt het heel lastig om alles te kopen als je niet de Assassination methode hebt gedaan, je kunt nog geld proberen te verdienen met beleggen.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben opnieuw begonnen omdat ik na x maanden er weer zin in had gekregen.

    Ik stapte daarstraks een kledingwinkel binnen en er was net een overval aan de gang. Eerste keer dat ik dit meemaakte. Meestal kom ik net aangereden of ben ik te laat en rijden ze al weg (in een zwart busje, bikers?) dus dit was nieuw voor me. Wel erg cool.
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Zo zitten er tal van kleine aspecten in de game verwerkt die je zelfs na tig uren spelen nog voor de eerste keer kunt mee maken.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Blijft een geweldige game, maar nu ik het weer regelmatig speel vallen een paar dingen toch elke keer weer op. Zeker na het opnieuw spelen van Far Cry 3 (tweede playthrough).

    - Het wildlife in die game is echt heel nice en ik had iets soortgelijks in GTA 5 verwacht, zeker na wat al die magazine en site previews/impressies zeiden over GTA 5 en al helemaal na RDR, waar het wildlife veel beter is dan GTA. Heel eerlijk gezegd is de hele countryside niet extreem boeiend van de game. Gewoon jammer...is all.

    - Afgelopen weekend speelde ik de game en ik had ruzie met een buschauffeur gekregen, hij stapte de bus uit en een politieauto zag dit. Ze stopten meteen en gewoon zonder pardon schieten ze die dude de tering in met hun shotgun. Euh....what happened met gewoon een arrestatie plegen? Zo tof in GTA IV was dat, werden ze echt gearresteerd en meegenomen in de auto. Waarom dat downgraden en de cops onnodig agressief maken?

    In vrijwel elk ander aspect walst het over IV heen echter. Het autorijden is fantastisch en elke keer gewoon superleuk om te doen. Die sportwagens zijn fucking cool en het geeft een kick om ziek hard over die drukke snelweg heen te sjeezen. Car-modden is erg tof ook. Daarnaast door bepaalde kleine dingen voelt de stad nog levendiger aan dat in IV.

    Zo vind ik het erg lachen wanneer ik als Michael Grovestreet binnen ga, dat de Ballers gelijk willen dat ik oprot. Meteen van ''You ain't got no business here''. Dus ik met een zieke sportwagen hun buurt inrijden en ik begin daar te patsen door met de auto donuts te maken...ze worden dan echt pissed en je ziet dan sowieso één stoer Ballertje eraan komen lopen en trekt zijn gun, gewoon lol vind ik dat.

    Rij je als Trevor over een hert heen zegt ie ''Oh deer''. Het zijn die kleine en lollige dingen wederom weer. Of het feit dat de characters bijna altijd wel iets zeggen over dingen...als je bijvoorbeeld aan het spookrijden bent en je hebt een near-miss..dan zullen ze iets zeggen. Last but not least blijft het ook gewoon hilarisch om mensen te begroeten en dan uiteindelijk uit te schelden, of in een auto je middelvinger opsteken naar lui. Het zijn van die dingen die je gewoon niet in een andere soortgelijke game gaat zien. I love it. :D
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Quit fapping en speel de game nou maar eens uit. :+
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel wat missies gedaan alweer en dan ga ik meestal gewoon weer even wat sideshit doen zoals auto modden, tenis spelen of die andere mini-games of dus gewoon even NPC's irriteren. }:]
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Maar ik kan me verder absoluut in je vinden, ik heb de game na het uitspelen nog regelmatig aanstaan om gewoon te touren met de auto, genieten van de muziek, de omgevingen, zonsondergang etc. Echt heerlijk.
     
  19. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend of deze game naar de next gen (current gen) komt?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nee, is niet bekend.
     

Deel Deze Pagina