Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Re: Grand Theft Auto: Vice City [Deel 2]

    de screens kon je wel weglaten iedereen die hier komt weten dat het een vet spel is:9
     
  3. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Is deze nieuwe thread omdat die oude te vol was (net als bij PGR2 [deel 2]???
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja gaan we vaker doen. Lange threads zijn onoverzichtelijk. 200 posts en dan een nieuw deel.
     
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    doe dat aub nooit bij de morrowind thread
     
  6. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Ok goeie zet, dacht laatst al "wat een zooitje"
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Laten we wel on-topic blijven, anders zitten we zo aan de 200 posts zonder dat iemand is geholpen ;) :+
     
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, dat is al een paar keer gedaan, en dat wist je volgens mij ook wel gezien je da_master_chief's post ong. precies citeerde :+
    Maar als je de opdrachten voor paul hebt gedaan, is het dan helemaal fin? (afgezien van ramps & packages)
     
  9. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens hebben jullie enig trucje om bij de driver missie van Malibu die kerel die je moet beracen kun getten?? De politie maakt het wel erg bond. En bij de andere missie waar je in de limo zit die niet mag stoppen anders ontploft die waar moet je eigenijk heen en hoe kun je het beste rijden?? heb alleen die niet gehaald en wil wel geld aan Malibu verdiennen.
     
  10. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je tegen die kerel moet racen bij die Malibu missie moet je hem in het begin gewoon een harde beuk geven, of twee (of drie:cool:) Je moet er iig voor zorgen dat je een grote voorsprong hebt en dan goed racen. Bij die missie met die limo moet je zorgen dat je op die grote weg komt langs het water, dan kun je die gewoon helemaal afrijden, en aan het einde weer terug, dan red je het wel. En je hoeft nergens heen te rijden, gewoon lang genoeg op snelheid blijven. Succes.
     
  11. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Wie kan mij vertellen wat de beste aankoop kan zijn bij de gebouwen. Ik ben druk aan het sparen maar weet nog niet welke ik ga kopen. Dus, welk gebouw moet ik kopen en waarom?

    edit: kun je er ook bij zeggen waar het ligt in VC. Ik ken nog niet alles uit m'n hoofd!
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2004
  12. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    printing works, verdien je 8000 mee. anders sunshine autos
     
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou persoonlijk gaan voor sunshine auto's niet al te duur en verdien je het eena meest geld mee, malibu club meer anmelijk 10.000$ en sunshine auto's 9000$. Sunshine auto's ligt in het zuiden van het 2e eiland in de buurt van vliegveld. Als je vanaf die grote boot naar noorden rijd, voorbij die slagbomen, direct de eerste links en weer eerste rechts even door rijden en je ziet het aan de rechter kant!
     
  14. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon je map erbij pakken :p die in het doosje zit... stuk makkelijker..
     
  15. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Jah, ook in 't spel zelf slimmerik! Maar daar staan volgens mij niet alle gebouwen in!
     
  16. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik ben bezig met die missie dat je die thief achter na moet zitten..maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen.. :confused: hij rijdt nadat je hem achterna heb gezten op dat gebouw springt hij er af en rijd op een auto weg en gaat hij als je achter hem rijdt op je schieten:mad: maar wat miet ik nu prescies doen?? wandt als ik achter hem blijf rijden gah ik zelf dood en ik kan hem ook niet aan de kant beuken voor hem af te maken :mad: weet iemand wat je moet doen????? btw.hoe moet je schieten van uit je auto?? bij ps2 kon je gewoon je pistool pakken en van uit je car schieten.... jaja ben nog een noob :D heb het gister binnen gekregen van xbm :p
     
  17. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen! HELP ME!!!!
    Ik ben nu bij het level waar je Lance moet redden. Alles gaat prima, ik vlieg altijd met m'n helicopter erheen, land 'm daar buiten, schiet iedereen dood, red lance, rij weg met die auto ernaast, en dan komen die gasten...Daar heb ik problemen mee. Laatst ging het echt goed, ik reed weg, al die gastjes botsten, dus ik rij terug, pak de helicopter en vlieg naar het ziekenhuis. Maar daar ontplofte mijn helicopter...Kan iemand me helpen?
     
  18. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je dat scootertje gewoon pakken en erachteraan rijden, maar niet te dichtbij komen. Hij schiet op je, maar als het goed is ga je er niet dood aan. Na een tijdje achtervolgen kom je ergens bij een huis geloof ik, en heb je de missie gehaald.
     
  19. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik je wel de vuilniswagen om te vluchten? Want met de vuilniswagen moet het makkelijk lukken. En als je eenmaal rijdt en ze rijden je klem moet je met de uzi/mp5/tec9/mac10 gewoon in het wildeweg op die auto's knallen zodat je hun banden lek schiet of nog beter: kapot schiet. Veel succes!
     
  20. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    maar weet ook iemand hoe je van uit je scooter/auto schiet??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina