1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City Helpthread [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 18 feb 2005.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Aangezien deel 2 van de helpthread toch al wel erg uit zijn voegen begon te barsten en er ineens weer enthousiast gepost werd vroeg Cole Trickle of ik een nieuw deel wilde openen.

    Een aantal links naar nuttige pagina's voor hulp over GTA:

    Grand Theft Auto: Vice City Helpthread [Deel 1]
    Grand Theft Auto: Vice City Helpthread [Deel 2]

    En onthoud, vragen is zilver, eerst zoeken is goud :+

    En nog wat links

    De Gamepage op XBW
    De review op XBW

    Gamefaq's GTA Double Pack FAQ's pagina
    De Vice City pagina op GTA-gaming (hier vind je ook missiehulp)

    En ter illustratie nog een paar screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, kunnen jullie me nou precies vertellen wat dan de laatste missie is. Want ik dacht namelijk dat dat de missie was met de bankoverval. Na die missie kon ik nergens meer missies doen.
     
  3. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    de laatste is dat sonny met een een heleboel mannen je huis inkomt en je geld steelt.
    je moet sonny vermoorden voordat je geld op is.
    dus een hoop geld hebben is meer tijd.
    er staan overal een hoop mannetjes.
    en sonny staat beneden aan de grote trap met een shotgun op je te mikken.
    je moet een paar keer op hem schieten voordat ie dood is.
    hoe ik hem heb gekilled heb :
    loop via de andere trap naar beneden ga achter zo een zuil staan en gebruik een sniper.
    zodat je net een stukje arm kunt zien (of wat anders) en schiet een paar keer.
    want als hij jou raakt met zijn shotgun ben je na twee keer dood.
    als je er nu nog niet uit ben lees ik het wel he.



    edit// spelvoutje eruit gehaald
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er inderdaad nog niet uit. Wanneer komt die missie dan want er is nog niks gebeurd. En komen er dan nog veel missies na die bankoverval. En zo ja, waar kan je die doen? En Sonny is toch die brede gast in z'n witte hemd? Uit cafe Robina ofzo?
     
  5. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond had ik in deel2 die nu dicht is getypt dat je meer dan 50% moet hebben enz.
    weet niet of je dat al gezien hebt maar daar legde ik het uit.
    en sonny is...kun je het begin filmpje nog herinneren?
    dat je geld moet terug betalen van die fout gelopen drugsdeal?
    dat is sonny.
    die komt zijn geld halen en jou killen.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah die gast. Ik dacht dat hij ooit nog wel eens terug zou komen. Dus het is de bedoeling dat ik 50% van de gameplay uit heb. Dus een aantal packages en wat jumps en zo kom je verder zeg maar?
     
  7. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    juist!dat is het.
    huizen kopen en bedrijven levert ook een hoop %-en op vooral die submissies.
    weet niet of je die al hebt.


    ff offtopic ; dit word mijn derde bericht in 15 min.
    mag dit eigenlijk?of is valt dit onder slowchatten?
    als het er wel onder valt sorry voor dat dan O-)
     
  8. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    De laatste missie heeft niks te maken met hoe ver je in de game zit. Het gaat erom dat je na de missie Shakedown van Tommy een 8-tal bedrijven kunt kopen. Je moet van deze bedrijven iig Printworks hebben en de missies hiervan gedaan + alle missies van Tommy gehaald hebben voor de laatste missies. Verder moet je nog een bepaald percentage van de andere bedrijven + missies hebben gekocht/gedaan. Het is niet precies duidelijk hoeveel dat precies is.

    Als je die criteria hebt gehaald krijg je vanzelf een telefoontje van Ken Rosenburg (de advocaat) dat er een probleem is bij Printworks. Na deze missie kun je bij het huis van Tommy ook weer een missie doen. Dit is de laatste missie zoals die al door een paar mensen in deze en de vorige thread beschreven is.
     
  9. bastheboss

    bastheboss MASTEr of ORKS!!!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die tweede screen van GTA III.

    En over de laatste missie:
    Je moet alle bedrijven hebben voltooid en dan krijg je de laatste missie.
     
  10. ELNINO

    ELNINO Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm, volgens mij hoef je die laatste bedrijven niet hebben voltooid om de laatste missie te halen, want ik had bij de haven nog de missie open (checpoint charlie) en die races bij de autoshop had ik ook nog niet gedaan. Bij de laatste missie heb i trouwens gewoon me shotgun gepakt en op hem zitten schieten, en elke keer als ik bijna af was ging ik daar beneden in dat kamertje Body Armor en leven halen.
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ja dat checkpiont charlie met die boot is echt rot want steeds ga ik er naast met die boot :mad:
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je een iets langere aanloop nemen zodat je tijd genoeg hebt om te corrigeren.

    Niet alleen die, ook de eerste is GTA III...
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    De bovenste 2 screens zijn van III en de laatste 2 van Vice city. Maar ik heb alle bedrijven en daar alle missies van uitgespeeld. Alleen geen telefoontjes. Ik heb dus:
    Printworks, Kaufman cabs, Movieset, Malibu. En al die andere dingen ook maar daar kan je geen missies bij doen.
     
  14. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet de boatyard ook hebben en toen ik die missie had gedaan werd ik gebeld
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die heb ik ook al gedaan.Of is er na dat je alle missies gedaan hebt er dan nog een bij de boatyard? Lijkt me niet echt logisch.
     
  16. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon helpen niet slowchatten. Je mag 3 berichten in 15 minuten posten zelfs meer. Als de inhoud van je post maar zinnig is...

    Maarja,

    Ik weet niet hoe de missie precies heet maar heeft iemand tips hoe je die missie dat je eerst naar malibu moet gaan dan is lance ontvoerd dan moet hem halen en hem naar het ziekenhuis brengen kan volbrengen. Het lukt allemaal wel maar als ik dan eenmaal in een auto zit komen er nog zo'n 4 auto's aan een paar keer beuken en ik ontplof... Ontwijken werkt ook niet zo goed.... Ik heb het zelfs al met een heli geprobeert.... :)
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb even de twee GTA III screens vervangen door een Vice City Screen. Had gewoon wat screens van de gamepage geplukt, ff vergeten dat het alleen om VC ging O-)

    Wat betreft de missie dat je Lance moet redden. Als je hem al kunt bevrijden ben je al een heel eind. Het ontsnappen is eigenlijk vrij simpel. Als je bij het uitrijden van de junkyard naar rechts gaat ga je over een klein bruggetje. Je kunt daarna linksaf en dan richting de hoofdweg van de kust. Als je snel genoeg bent kom je de mannen van Diaz niet meer tegen.
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kom je de mannen van Diaz zowiezo tegen. Maar goed, hier mij ervaring: Als je eerst aan komt rijden in die weg pak je je Rocket Launcher en schiet je vanaf een afstand op die auto's die bij de ingang staan. Die ontploffen dus en zijn die 2 mannetjes dood. Je zorgt er trouwens eerst voor dat je een goeie snelle auto heb. Dus b.v. die porshe. Geen motor! Je pakt het handpistool dat bij wapencheat 2 zit en schiet gewoon alle mannetjes af die je tegen komt tot ze allemaal dood zijn. (Pas op, op de hijskraan staat er ook nog een!) Als je Lance hebt bevrijd komen volgens mij gelijk Diaz mannen aanrijden. Dus pak jij gelijk je auto en probeer zonder te kl*ten in een keer naar de Malibu club te rijden. Gewoon in 1 keer doorrijden. Op een gegeven moment komen ze al een stuk minder achter je aan als je al een stuk op weg bent. Veel succes nog verder. Dus onthoud: Zorg dat je een 'Goeie' en ook zeer snelle auto hebt.
     
  19. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat ook een moeilijke missie.
    maar om te ontsnappen is het ook makkelijk om die vuilnisauto te pakken.
    die rijd niet hard maar is wel stevig.
    kunnen ze tegen je aanrijden wat ze willen,gebeurt toch niks.
     
  20. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het kleine winkelcentrum is het trapppenhuis afgesloten door middel van gele linten gaan die nog weg en zo ja waneer dan.
     

Deel Deze Pagina