Grandslam of Rosso pack nog te koop?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gex, 30 okt 2004.

  1. Gex

    Gex Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek voor een vriend het Grandslam of Rosso Pack met 2 controllers, weet iemand nog een winkel die dit nog verkoopt?
     
  2. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik het goed heb zag ik um nog bij e-plaza staan. Maar dit kan ik ook verkeerd hebben. Ik zal maar gewoon op internet gaan zoeken...
     
  3. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin is nu een budget titel, kan je net zo goed het Halo2 pakket straks nemen :p.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ja idd.

    maar om je vraag te beantwoorden bij ons bij de intertoys hebben ze die 2 packs nog wel dus ik denk dat ze die bij de andere Intertoys winkels dan ook nog wel hebben
     
  5. Gex

    Gex Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden van deze packs is dat d'r een samsung drive in zit, en 2 controllers, Bij welke intertoys heb je hem dan gezien, ik heb zelf pas deze pack ook bij intertoys gekocht, maar toen was het de laatste, op internet heb ik niets kunnen vinden, behalve otto, maar daar bleek ie ook uitverkocht te zijn.
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Is de Samsung drive beter dan de andere dan?
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    sorry voor de dubbelpost!
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Maakt allemaal niet zo gek veel uit. Maar Thompson staat te boek als slechtste driver. Tussen de Samsung en Philips zat volgens mij niet zoveel verschil.

    Maar als we het toch over van die packs hebben, ik zag net DIT op Freerecordshop.nl. Wat houdt deze pack precies in?!
     
  9. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Console, 2 controllers, Fable en PGR2 ;)
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan vind ik het vreemd dat er 'preorder' bijstaat aangezien er PGR2 bijzit [wrom geen andere, nieuwere game?].
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  11. N13LS

    N13LS Niels Blok

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was laatst bij de bartsmit maar ik zag alleen nog het ninja gaiden pack en de burnout-pack (die heb ik :D)
     
  12. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Het pre-order slaat neem ik aan op het pakket, het pakket zelf heeft een releasedatum. Dat heeft dus niks te maken met de releasedatums van de games in het pakket.
    Mja, ik vind t wel vreemd dat ze PGR2 kiezen, er is tenslotte al een pakket (geweest?) met PGR2 derin. Maar goed...
     
  13. Gex

    Gex Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben intertoys gebeld, en daar hebben ze geen grandslam of rosso pack meer, weet er echt niemand 1 van deze 2 packs nog te koop ?
     
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 2 maanden geleden een Xbox Rosso Pack gekocht. Bij E-Plaza in Alkmaar. Maar het wil niet zeggen dat er een Samsung drive inzit. Ik heb namelijk een Phillips ;)
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je los een xbox koopt ben je 140 euro kwijt. Dan nog topsin en/of PGR2 (vorige week beide 21 euro bij de Mediamarkt en je bent klaar. Of je een samsung drive hebt is geluk hebbben, maar als je (gebrande) cd'tjes erop wilt zetten kunnen sommige cd-rw's ook he (verbatim bijv.)
     
  16. Gex

    Gex Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik een Topspin pack, met wel een samsung drive, en aangezien rosso en grandslam pack van dezelfde tijd waren, ging ik er van uit dat ze beiden een samsung drive hadden, maar niet dus.
     

Deel Deze Pagina