Op de site van Prince of Persia staat dat het spel een award heeft gekregen op de E3 van de Beste PS2 Graphics?? Hoe zou dit komen?? Hebben de makers dan het spel dan geoptimaliseert voor de PS2 en dan "ports" gemaakt naar de andere 2 consoles De Xbox heeft toch betere graphics dan de PS2, waarom optimaliseren ze het spel dan ook niet voor de andere consoles. Zijn ze daar te lui voor?? Het kan wel, volgens de PU ziet Soul Calibur 2 het het beste uit op de xbox.
PoP is gewoon het beste wat er op de PS2 uit gaat komen (volgens de afgelopen shows!) ik denk dat hij op de xbox grafisch wel beter zal zijn, maar daar heeft hij geen award voor gekregen vanwegen games als Halo 2, Half Life 2, en misschien wel meer....maar voor 't zelfde geld is 't een regelrechte port....ik weet 't niet zeker
nee op de xbox ziet de game er het best uit dit las ik zelfs in een playstationblad waar ze spraken over het feit dat de game een paar maanden eerder uitkwam dan de andere platforms. Maar wees niet ongerust want de xbox versie zou er het beste uit komen te zien. voor de rest luister maar naar saaur. alleen gt4 had betere graphics dan pop op de ps2.
Nee, Ubi zou schijnt er echt serieus werk gemaakt van te hebben, en de Xbox/Cube versie betere graphics gegeven dan op de PS2. En zelfs als dat niet zo was, en de gama ontwikkeld was voor de PS2 en geport naar de Xbox, dan zou onze groene doos alsnog een mooiere versie krijgen, want er zijn een paar dingen ingebouwd om dat voor elkaar te krijgen. Anti-Aliasing enzo.
Ik las in de PU dat Sony de exclusieve rechten voor de titel hebben opgekocht. Ik vraag me af of hij dus wel voor de Xbox uitkomt. Misschien is het dezelfde stunt als bij Splintercell, een tijdje later ook op de overige systemen uitbrengen.
Waarom zijn er toch altijd mensen die zo reageren??? Sjonge jonge we hebben het toch niet over hoe de ps2 is? Iemand stelt een sirieuze vraag en iedereen begint weer te lullen over hoe gay de ps2 is of hoe kiddy de cube is. Daar ging het nu niet over!!! Op de xbox zal die er het beste uit zien en over beste ps2 gfx ging alleen over de ps2 en had niks te maken met hoe die er op andere consoles uit ziet.
Ahh, gelukkig, dat geloof ik dan best wel, dat het de mooiste PS2 spel wordt... na gt4 dan... @ shd: ja, dat las ik ook al, schrok toen wel een beetje, maar er staat niet dat ze het hebben opgekocht, alleen dat ze veel geld hebben gegeven ervoor... Misschien dat de makers met dat geld een lekkere lange vakantie gaan houden en gewoon op alle consoles dezelfde releasedatum
So what. Net als Ghost Recon dat eerst een tijd op de Xbox was. Net als Splinter Cell. Net als Rainbow Six dat ook eerst een tijdje op de Xbox zou zijn. Willen de trieste lui btw hun domme fanboy-berichten voor zich houden?
Hij is excl zoals Splintercell excl was voor de Xbox.. maar dan minder extreem.. wij kunnen de game op de Xbox verwachten ongeveer 3 maanden nadat de ps2ers hem hebben.. maar ag mensen maak je er niet druk om, wij krijgen Ninja Gaiden!! /edit lol wouter was me net voor
Een award voor de Playstation 2 heeft niks te maken met de Xbox versie. Daar zijn overduidelijk mooiere spellen te zien, die deze prijs in de wacht sleepte. Dat houd niet in at de Xbox versie lelijker is, wat natuurlijk ongein is, alhoewel het verschil niet reuze groot zal zijn. Spellen worden op een doel gemaakt, bijv. de playstation. De complete technologie wordt daar aan aangepast, en die is dan moeilijker over te zetten op andere consoles ook al kunnen ze het daar veel mooier maken als ze daar hun doel op hadden gezet. Kortom: PoP zal ook voor de Xbox mooier zijn dan de PS2 versie, zoals de developers hier zeggen:
Of importeren uit Amerika waar hij wel gewoon tijdig uitkomt. (moet je wel een NTSC Amerikaanse Xbox hebben)
Ik denk toch dat POP beter wordt dan Ninja Gaiden. Maar ook al had POP ps2 graphics dan had ik hem nog gekocht. Dat vondt ik namelijk ook van Silent Hill. Ik had het nog nooit gespeeld dus wou ik weten hoe het gameplay en verhaal had. En straks met GTA gaat ik het zelfde doen omdat ik wel een beetje weet waar het over gaat maar ik heb het nog nooit gespeeld.
PS2 graphis staat op een of andere manier synoniem met slechte graphcis. Wat uiteraard onzin is. Xbox heeft net zo goed lelijke titels.
Correct Demo-Man. Spellen hebben graphics, niet de console zelf, die hebben hardware waar graphics op mogelijk gemaakt worden die verschillend is. Die hardware is in de Xbox beter, maar betekend niet dat spellemakers daar gebruik van maken, zoals eerder gezegt.