mijn favo is "Get up so i can kill you again" of als je een stel aliens opblaast: "WHOA! LOOK AT 'EM FLY"
die eerste is wel humor ja, maar later als je tegen the flood moet vechten, dan mogen ze wel blijven liggen, maar sommige staan wel weer op, dat is echt naar
dat kkomt omdat ze nog niet dood zijn, ze zijn gewoon "gevallen" Om z e te doden moet je ze cht van een beetje dichtbij dood schieten. want als je ze van een afstand neerschiet staan ze meestal weer op. Shotgun is het meest effectief.
Als zo'n covenantje dood is en ze schieten door en ze zeggen : Don't bother standing up en als ze wat van die ventjes afknallen en ze zeggen, Did you see that, I Kick Ass!
KUT KUT KUT KUT IK WIL DE XBOX GVD!!!! Ik was van plan om em gisteren te kopen,....maar een collega op het werk zei tegen me dat ik em over een week of 1/2 voor 250/300 euro kon krijgen!! Achja een paar weekjes w8en dan maar
Als die binnen 1 maand na de launch €250 kost zou dat een daling van ongeveer 50% zijn. Lijkt me een beetje veel!
idd, en ik praat dan dus vooral over officiele prijsdalingen he... waarom zou MS de Xbox 1 maand heel hoog hebben om daarna 50% te zakken.. is pure onzin
DE PS2 is ook heel goekoop bij hem....dus waarom niet de XboX?? En als ik em over 2 weken nog neit heb ga ik em gewoon iun de winkel halen....en dan heb ik ook nog genoeg geld gespaart om er een paar spellen en een dvd kit bij te kopen
Grappigste uitspraak: Whitebreadchickenshitalienscumbagmofo's, gonna blast ya'll to planet bye bye! En als dat niet gezegd wordt.....een van eerder genoemde dan.