[XOne] [Gratis game actie 2k4]KeaveXL is erg boos op medeforum bezoeker :(

Discussie in 'Games' gestart door KeaveXL, 10 mrt 2004.

1. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik kreeg zojuist een emailtje van microsoft dat een of andere loser mij heeft op gegeven voor de free game actie :mad: Ik wou namelijk mijzelf opgeven en mn standaard email adress gebruiken. Nu kan ik dus weer een nieuw email adress aanmaken. Degene had als naam ingevuld: P. Ik weet niet wie het is maar misschien is hij zo lief omdat te melden.

Ik vraag daarom ook meteen of dat andere forum bezoekers is overkomen want dan is er hier iemand grapppig bezig.

Voor het geval dat jullie mij gaan beschuldigen van het beschuldigingen van medefroum bezoekers.. Ik heb geen een vriend met een xbox die mij lid zou maken.

Hopelijk schiet ik hier wat me op..

Groeten,

KeaveXL

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Denk niet dat degene zich hier gaat melden :) maar houd je email gewoon geheim... kan niemand je hier opgeven :)

3. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet neej maar daat gaat het me niet zozeer om meer of het andere ook is gebeurt.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien een les voor iedereen:

Zorg dat je even een NIEUW e-mail adres aanmaakt voordat je een Gamertag gaat registeren, vertel dit adres aan NIEMAND

wel een erge naaistreek..!!

5. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat mag duidelijk zijn, en is er iemand gedupeerd stuur me een pm-etje en als we erachter komen wie het is gaan we eventjes de spelletjes ophalen }:]

Ben trouwens er blij dat ik nog ff op de computer ging want anders was ik waarschijnlijk op live gegaan om die acount te maken...

6. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een judas streek:mad:
    Je kunt microsoft opbellen en vragen wie het is}:]

7. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb die email zelfs al 3x gehad op een emailadres die ik op marktplaats meestal gebruik. Met eidere keer verschillende namen of inititalen.
    Boeit me op zich niet aangezien ik verschillende emailadressen hanteer voor public en prive dingen. Gelukkig was je er op tijd achter.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  8. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een kutstreek :{

Moet je doen! 8)

9. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    *belt*

10. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
  11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik snap niet hoe dat nou in zijn werking gaat....echtwaar. Kan iemand mij ff uitleggen(want ik krijg binnenkort ook Live) pls?

12. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Als jij iemand aanmeld voor Xbox Live krijg je een gratis game. Wat je moet doen is dat email-adres van diegene opgeven, en als dat email-adres wordt gebruikt bij de registratie van diegene, weten zij dat ze jou een game op moeten sturen :).

13. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej gebelt:

Neej ze kunnen niet zien wie het.. Helaas :mad:

14. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kunnen ze vast wel maar ik denk ook niet dat ze persoonsgegevens zomaar door mogen geven....enige wat ze misschien kunnen doen is diegene uitsluiten als ze er veel klachten over krijgen. Maar goed, zoals ik al zei, ik heb al meerdere van die emails gehad vanaf verschillende emailadressen dus zullen wel dummy accounts voor gebruikt worden....

Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  15. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lol, tuurlijk kunnen ze dat zien, alleen ze hebben dat hele privacy statement en daar moeten ze zich aan houden 8)

16. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Neej man. Weet jij hoe groot die database wel niet is? En of daar een of ander heldesk medewerkertje zomaar bij mag?

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig heb je je nog niet geregistreerd anders had je helemaal geen game meer gehad:mad:!!

18. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Neej gelukkig niet neej maar dan had ik el wel wat meer werk van gemaakt :D

19. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Kan je ook niet tegen Microsoft zeggen dat die gast dat spel helemaal niet moet krijgen, omdat jij geen toestemming hebt gegeven voor het gebruik van jouw emailadres? Je kunt als je je poot stijf houdt best op een of andere manier dat andere gastje naaien. Dit soort streken horen niet thuis op Live, en Microsoft mag dan wel een groot bedrijf zijn, ook zij horen niet op zo'n manier genaaid te worden door een of andere grapjas.

20. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik zal vragen of ik z'n adres mag en hem een zak stront op sturen }:]

Laatst bewerkt: 12 jan 2011

Deel Deze Pagina