Het is weer zover... je kunt weer je vrienden opgeven voor Xbox Live, zodat jij een gratis game in de bus krijgt! Deze keer kun je kiezen uit Links 2004, PGR 2, Crimson Skies, Amped 2, Topspin, Midtown Madness 3 en Counterstrike. Ik hoorde het gerucht dat het zelfs mogelijk is om iemand op te geven die zich dan met een Trial aanmeldt. Is dit echt waar??? Aanmelden kan hier!
lijkt me niet dat dat ook geld voor mensen die zich aanmelden via een Trial....zou wel heel erg duur grapje worden dan......
Same here, met de night of xbox live actie heb ik 4 trail kaarten gekregen + 1 bij dtm2 maakt dan weer 5 spellen
Ik heb mijn broertje aangemeld op mijn CC en gewoon een game ontvangen... Welliswaar met een bedankbrief in het Fins...maar O.K.. De game is binnen.
kut MS , ik wacht nog steeds op Topsin van de vorige Live actie !!!! al 8 weken nu en al tig keer gebeld , BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH MS
Ik wacht ook nog steeds op Top Spin. Als het ze niet lukt zich aan de voorwaarden te houden zouden ze op z'n minst een email kunnen sturen, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Saaa, das wel betâh dan! Misschien deze keer wel een keer serieus op zoek gaan naar een vriend(in) Ken dr zelf weer een zwikkie maandjes tegenaan Voor mensen die nog zitten te wa88 op hun game, en al een beetje zenuw8ig worden: check dit
Ik wacht nog steeds op mn Top Spin van de vorige actie, nu is m'n vraag: Waar kan ik heen bellen of mailen!? Want ik heb toch nog wel recht op dat spel!?
Ik zeg toch: Voor mensen die nog zitten te wa88 op hun game, en al een beetje zenuw8ig worden: check dit In de thread over de voorgaande free game actie staan al je vragen beantwoord inc. het mailtje dat je naar supxbxen@microsoft.com (ofzoiets) had moeten sturen, de reply erop en het geprek met de helpdesk medewerker.
No problem, reputatie puntje misschien?? Hahaha, werkt nog ook /Mod Niet gaan lopen zeuren om reputatiepunten. 20 punten aftrek voor jou. Darkwing