Gratis game bij aanmelding van een vriend.

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 22 jun 2003.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek ff bij zoek en ik denk dat ik dit maar beter als lose vraag kan stellu.

Stel een vriend van jouw heeft een week geleden xbox live aangeschaft en je geeft nu op bij www.ilovelive.com en zegt dan dat jij hem gedwongen hebt kan dat of moet ie pas aangemeld zij nadat jij je hebt aangemeld daar ?

wat ik ook niet begrijp is dit:

Microsoft's beslissing over prijswinnaars is definitief en Microsoft zal hier niet over corresponderen.
    Prijswinnaars worden per post of e-mail ingelicht voor 31 juli 2003. Prijswinnaars moeten wellicht deelnemen in publiciteitsactiviteiten die met deze promotie te maken hebben.
    De aanbieder is Microsoft Limited, Thames Valley Park, Reading RG6 1WG, United Kingdom.
    Alle spellen worden in juli verzonden. E-mail ons op xboxwins@microsoft.com als je op 1 augustus nog niets ontvangen hebt.

dus het is meer eigelijk een prijsvraag je meot maar geluk hebben als je er 1 krijgt word je uitgeloot of zo ????????

Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  2. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
  3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je niet goed, maar ik kan d'r uit op maken dat je niet zeker weet of iedereen wel een game krijgt. Nou volgensmij wel :)

En over dat eerste, ja dat weet ik ook niet, ik vul m'n eigen email adres een keer in, misschien lukt het :eek:

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dus jij meld je zelf ook gewoon aan?
    ik heb me moeder aangemeld :)
    Ik hoop dat ik nu Ghost Recon krijg :p

5. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb d'r geen nieuw setje bij gekocht. Ga gewoon proberen door m'n email adres in te vullen een spel te krijgen :D

6. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon van iedereen die ik ken met een XBOX het email adres in gevult (nou maar hope dat ze live kope ;))!

7. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    je krijgt sowieso een game... ,MAAR zolang de voorraad strekt... en das natuurlijk maar de vraag... ze hebben dan wel een grote voorraad bij microsoft... maar stellen ze wel een fatsoenlijke hoeveelheid ter beschikking?

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    voor welke datum moest je dan ook al weer lid worden???

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  10. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik dat mijn XBOX Live kit van XBM snel komt, want dan krijg ik me gratis Ghost Recon nog :D!

11. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Juni/juli?

Deel Deze Pagina