Wie nu op de site van BartSmit over stapt naar groene stroom (bij mij nog veel goedkoper dan de huidige provider) krijg je een gratis Gamecube van BartSmit. Ik heb hem al binnen en ga meteen op zoek naar Star Wars rogue squardon (ofzo iets) Toch een leuk klein dinggetje altijd oké als je ergens naar toe gaat!
nou ik dus ook meteeeeen naar mn papa toe maar volgens mijn papa waarschuwt men voor deze Goedkopere aanbieders van stroom aangezien ze binnen aanzienbare tijd niet meer de stroom kunnen bieden dus zit je 's avonds thuis en valt opeens je tv + alle lichten uit................... maar ik hoop dat dat niet zo is
Gister was nog op het nieuws dat er geen subsidie's meer voor groene stroom komen, dus dat je over een jaar veel duurder uit bent..
ja maar Gerjan, de subsisies vallen weg binnenkort, dus het word weer duurder nu... maybe een klein addertje om nu nog snel mensen naar groene stroom (maatschappijen) te lokken met dit soort acties van de bedrijven. en zo straks betaal je meer voor de stroom...
Ik zou er ook maar mee uitkijken. Maat van me was ook overgestapt, ze gaven de garantie goedkoper te zijn. Wat bleek bij de laatste rekeningen? Juist... gewoon euros duurder. Beetje genaaid dus... Maarja een gamecube verschil is het nou ook weer niet.
Neej maar als zij van te voren iets beloven moeten ze dan na komen volgens het contract. Doen ze dat niet dan is het contract ongeldig en krijgen ze helemaal niets Dus oplichten kan eigenlijk niet mits je het contract enz goed leest maar ja een gratis cube vind ik wel leuk het is een leuke console! maar het probleem is Krijg jij wel stroom in huis als je het nodig heb???!!!
Idd. en de overstap tijd is ook een paar dagen, dus een aantal dagen geheel zonder stroom: geen warm water, geen ijskast, geen.... brrrrrrrrr
Dan stap je toch snel over naar Nuon..... die is altijd goed *overstappen kan volgens mij dezelfde dag nog hoor..
denk je nou echt dat ze je overschakelen? alle stroom komt gewoon in een grote pot. Alleen betaal jij de windmolen of whatever.. maar je stroom komt misschien nog wel uit borsele..