Oke, diegenen die heel erg graag de demo will en mij kan vertellen waarom, krijgt hem van mij thuisgestuurd. Vrijdagmorgen kijk ik wie hem krijgt. Anne
Als jij mij kan overtuigen dat de besturing van deze demo ok is wil ik hem wel hebben, ik lees namelijk dat de demo tegenvalt Ik ga hem wel even verplaatsen hoor, past beter in Xbox games chat
Ik ga niemand ergens van overtuigen. Zelf heb ik de demo niet gespeeld, niet mijn game. Diegene die hem graag wil hebben, krijgt hem thuis gestuurd verder niets. Anne
Nog betere reden. Wil liever eerst de demo spelen zodat ik dalijk geen game koopt waar ik nix aan vind zodat ik 60 pleuro verspild heb
ik wil uhm wel , omdat ik het spel wil gaan kopen , maar als dan de demo tegen valt koop ik hem nie , dat bespaart me dan weer 70 euro
omdat ik als arme scholier proefwerkweek heb als splinter cell uitkomt en hem dus niet kan spelen(tenzij ik onvoldoendes wil). een demo zou dan uitkomst bieden en mij heeeeeel veel plezier doen. maar nu moet ik naar bed moet want morgen moet ik om 8:15 weer op school zijn(het leven van een scholier is zwaar)
Nou ik wil hem wel, omdat mijn vader vroeger Undercover bij een speciaal SWAT team zat, maar na een tijdje is men erachter gekomen dat m'n vader stiekem voor de Russen werkte, met als gevolg dat m'n vader prompt uit het special SWAT team werd gekickt. Daardoor zijn wij helemaal blut, omdat de regering ervoor heeft gezorgd dat pa nooit meer een baan zal krijgen, hierdoor zal ik nooit de full version van Splinter Cell kunnen kopen Een demo zal dus goed uitkomen
ik heb gewoon alle reden bij elkaar. + nog: ik ben arm en mijn been is gebroken dat ik heb binnenkort niet eens kan gaan kopen. en ik heb trouwens ook een toets week dus ik ben ook heel zielig. welterusten allen. ik wil hem ook wel van je kopen.
Ik werk al bijna 2 jaar aan XBW en als ik er niet was dan had dit gehele forum er nooit geweest. Is dat een goede reden?
ghehe, das niet eerlijk. Maarre, je ken aan een review versie komen. Toch? Waarom wil je de demo dan?
Ik zou hem heel graag willen.. Waarom?? Nou om de volgende redenen... Reden één is dat die mijn hulp nodig heeft... Reden twee is dat die mij een coole dude vindt..... Echt waar.. Heb bewijs.. Kijk maar... Zie je.. Is goeie maat van mij!!! Ik moet hem dus een handje helpen.. En hij vindt me cool!!
dit kan best wel een lachheh thread worden. allemaal van die wanhopige types ,die al heel lang op splinter cell aan het wachten zijn(net als ik), moeten redenen gaan verzinnen. maak de volgende slagzin af; reden..................??????????? ik zou het nie weten ben niet zo goed in zulke spelletjes veel succes met verzinnen mannen/ vrouwen
Ik wer 40-50 uur per week en heb pas 1 week vakantie gehad dit jaar, met kerst ben ik vrij dus kan ik lekker die demo spelen. (post maar wat je wilt, ik geef geen waarschuwingen aan onze anne ) Geheel onzelfzuchtig vind ik dat Cyberpunk de demo verdiend!