Gratis Xbox bij mobiel?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door kale, 29 jan 2003.

1. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag laatst een krant voor me....ik weet niet of het de Spits of de Metro was, maar ik werd aangetrokken door een advertentie onderaan de voorpagina.

Er stond bij een aankoop van een mobiel (kweenie meer welk merk/type) kreeg je een xbox gratis.
    Deze actie kwam van GSM-SHOP.NL

Dus ik gelijk op de site gekeken toen ik thuis was, maar daar kon ik niks op vinden......

Heeft iemand dit ook gelezen..

(dit zijn geen valse geruchten!!!)

2. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ook ergens gelezen of gehoord , volgens mij was het het bij tell me ofzo maar k weet da nie cker

3. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    dvd-spelers,ps2 of een heuse x-box.....kijk ff goed en je zult lezen dat je dat krijgt als je die mobiel neemt ism een bepaald 2 jarig contract....als je dan het contract bekijkt en de kosten die je daar mee krijgt......betaal je de x-box dubbel en dwars.....lekker laten liggen dus zulke acties!!!

4. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    ja, als ze met abo's beginnen te gooien..... ben ik sowieso niet geinteresseerd maar ik dacht ik vermeld het ff......voor diegene die nog toevallig een nieuwe mobiel aanschaffen met abo

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dat soort acties, is altijd met een abbo, vaak ook nog is een 2 jarige......

Daar begin ik echt niet aan|:- bij 2 jarige abbo wordt je zo hard afgezet:mad:

Als je een abbo neemt, kan je beter voor een 1 jarige gaan, tegen het einde van je contract, kan je, je contract gewoon met 1 jaar verlengen.... en tada, je krijgt weer dezelfde korting voor je telefoon als bij een nieuwe abbo, maar dan zonder aansluitkosten enzovoorts......

Was tenminste zo bij ben...

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    inderdaad nooit een 2 jarig ding nemen...heeft een kennis van mij ooit eens gedaan. Kreeg ie zijn mobiel gratis. Later bleek dat ie eigenlijk veel meer had betaald dan nodig als ie gewoon de mobiel los had gekocht.

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je krijgt nu ook een Xbox, PS2 of NGC cadeau als je 3DstudioMax koopt! (zónder abbo! ;))

8. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je misschien D-tel? Dat stond laatst in een krantje hier. En die hebben de boel volgens mij opgelicht. Als dat de zaak was moet je het niet doen. Je kon er een Xbox/PS2 kopen voor 149 euro. Je moest van tevoren bestellen, 4 dagen later waren schijnbaar alle spullen gejat:confused: :confused:

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je betaald 2 jaar € 35,00 in de maand.
    De aansluitkosten zijn € 52,50
    Totale kosten voor die 2 jaar zijn € 892,50

Maar je hebt dan wel een gratis Xbox.

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15