[XOne] GRATIS Xbox-live code 3 maanden GOLD!

Discussie in 'Games' gestart door Bobwise, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bobwise

Bobwise Guest

Hey,

Mijn ouders zijn helemaal geflipt omdat ik teveel game en moest van hun per direct mijn Xbox de deur uit doen :mad:
    Aangezien ik nog een Xbox-live kaart heb liggen voor 3 maanden GOLD, en ik deze aan niemand kwyt kan raken heb ik besloten hem via een betaald genaamde survey link gratis aan te bieden.

DOWNLOAD LINK:
    /Mod Beetje louche

Ik weet dat het misschien ongeloofwaardig of iets klinkt maargoed dat moet je zelf beslissen het maakt mij natuurlijk niets uit ;).
    Voorafgaand van de download zul je dus een vragenlijst moeten invullen waarvoor ik ongeveer $3,00 krijg. Beter iets dan niets ;)
    OP = OP!!!

MvG, Bobwisee <33

2. mrcrown

mrcrown Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof t bijna

3. Bobwise

Bobwise Guest

Geen Probleem als jij deze kans niet grijpt, waarschijnlijk zijn andere forum-gebruikers je nu voor ;(

4. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha sure... report :)

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Of het nu echt is of niet, om dingen te verkopen moet je in de Xbazar zijn. Jammer genoeg is de verkoop (jij krijgt er geld voor) van XBL codes niet toegestaan. Bovendien lijkt dit ook een louche zaakje. Als je het echt kwijt wil voor wat geld, dan is er nog altijd de marktplaats waar je vast meer dan $3 kan krijgen.

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina