1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gratis Xbox live game?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door EricGOD, 7 jun 2003.

  1. EricGOD

    EricGOD *******

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist gebruik gemaakt van die abonnements actie van het nederlandse XBox magazine.
    Hierdoor krijg ik live pakket en Mech Assault.

    Kan ik nu nog gebruik maken van de actie op www.xbox.nl?

    http://go.ilovelive.com/xboxlivefgf&ID=nl&D1=7


    Kan mijn vriendin mij bijvoorbeeld opgeven als live gebruiker, zodat ik (of zij) een game cadeau krijg?
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    ja dat kan
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Alleen als zij zelf al Xbox live heeft... niet dan?
    Weet iemand dat zeker?
     
  4. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    het zit zo: Iemand die geregistreerd is en op live zit kan iemand anders opgeven en krijgt dan een gratis spel, jij kan hier in principe gebruik van maken als je je live kitje op tijd thuis hebt (voor 30 juni) want die xbm is nogal traag altijd, je moet zorgen dat jouw vriendin het emailadres invoert wat jij invoert in je live account, en, je vriending krijgt een gratis spel toegestuurd
     
  5. IK NL

    IK NL Guest

    ja hier was dus ook al lang een thread over, maar ja de mods kunnen niet alles weten.
     
  6. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    dan moet je die live set van xbm wel deze maand nog binnen krijgen........dat zit er over het algemeen bij de bezorg service volgens mij niet in.
     
  7. Tycho

    Tycho Guest

    kut site
     
  8. IK NL

    IK NL Guest

    nee gamerz das een geweldige site:{ |:-
     
  9. Tycho

    Tycho Guest

    kut site
     
  10. Op gamerz.nl:
    Uw server is momenteel van slag, neemt u contact op met de support afdeling.

    HAHA, nee das pas een kut site, maar ik denk dat je je pakket pas te laat binnen krijgt, want dat is vaak met zulk soort dingen!
     
  11. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    waar gaat dit naartoe :{
     
  12. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij staat er niet in de voorwaarden dat je zelf bij live! geregistreerd moet zijn om een gratis spel te kunnen krijgen
     
  13. mischa

    mischa Guest

    Ik ben dus een live! abbonnee.
    nu heb ik mijn adres opgegeven en gezegd dat ik een kabouter ben, mijn broertje, ik heb miijzelf geregistreerd met mijn email en die ook opgegeven dus dan werkt het??
    of kijken ze hoelang die persoon al geregistreerd is?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2010
  14. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    ze kijken naar nieuwe abbonees en die vergelijken ze met de verwijzingen (of andersom)
     
  15. mischa

    mischa Guest

    wat is het begrip "nieuwe abbonee"??
    1 maand 1 week 1jaar 1 dag???
     
  16. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Die zich op het moment dat jij ze opgeeft nog niet aan hebben gemeld.

    Dus jij geeft ze eerste op--->dán pas melden ze zich aan op live--->dan krijg je een game.

    Anders niet.
     
  17. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeft toch niet perse voor 30 juni? je moet je toch alleen voor de 30e aanmelden op die site? en dan later pas aanmelden op live..? iig da d8 ik..en er staat nergens dat je al aangemeld moet zijn om iemand anderz aan te melde..?
     
  18. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb begrepen dat ze op 30 juni de database vergelijken van de email adressen. Er staat dat ze in Juli al de games gaan versturen en dat je moet mailen als je per 1 aug. nog niks hebt...
    Dus voor de 30ste aanmelden op live, met hetzelfde email adres, das heel erg belangrijk!!!
    Aanmelden op die site kan je trouwens wel, daar zit niks aan vast, als je maar het juiste email adres opgeeft.

    Ik heb me aangemeld en heb nu LIVE, dus als het goed is straks nog een gratis game erbij! :D
     
  19. j44p

    j44p Guest

    een vriend van me heeft live en ik wil het graag na de vakantie kopen kan ik dan nog gebruik maken van die acktie?
     
  20. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    De aktie geld alleen tot 30 juni dus je moet of nu een setje snel kopen of op een andere aktie hopen. :)
     

Deel Deze Pagina