Meer adrenaline. Meer spanning. Meer plezier.
Dus je denkt dat je je games kent als je broekzak? Dan heb je het mis. Speel op Xbox Live. De omgeving is misschien wel hetzelfde, maar de actie is ongekend. Je speelt er tegen echte mensen die op onvoorspelbare manieren reageren. Een game is dus nooit tweemaal hetzelfde.
Doe mee met de ruim 1,6 miljoen gamers en maak van je favoriete games een compleet andere ervaring.
Neem voor 31 Augustus 2005 een jaarabonnement op Xbox Live en kies een van deze drie gloednieuwe games. Gratis! En zorg dat je snel bent want de eerste 200 nieuwe aanmeldingen bij Xbox Live krijgen alle drie de games gratis.
Kwalificatieregels Cadeau-actie Xbox Live Game
1. Deze cadeau-actie is bestemd voor ingezetenen van 16 jaar en ouder van de volgende landen: Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië, Nederland, Duitsland, Zwitserland, Spanje, België, Finland, Denemarken, Noorwegen, Oostenrijk, Ierland en Zweden. Werknemers van de promotor alsmede diens vertegenwoordigers en hun gezinnen, alsmede ieder ander die beroepsmatig bij deze promotieactie betrokken is, zijn uitgesloten van deelname aan de actie.
2. Om in aanmerking te komen voor een gratis game dien je tussen 1 juni 2005 en 31 augustus 2005 de Xbox Live Starter Kit (inclusief een eenjarig abonnement voor de Xbox Live service) aan te schaffen.
3. Deelnemers aan de gratis test van Xbox Live komen niet in aanmerking voor een gratis game.
4. Om jouw gratis game te ontvangen, dien je het on-line registratieformulier in te vullen dat je aantreft op www.xboxemea.com/anotherlevel. Het registratieformulier dient uiterlijk op 31 augustus 2005 om 23.59 CET te zijn ontvangen. Het e-mailadres op het registratieformulier dient hetzelfde te zijn als het e-mailadres dat je bij de inschrijvingsprocedure voor jouw abonnement op Xbox Live hebt verstrekt. Indien het e-mailadres op het registratieformulier afwijkt van dat op het inschrijvingsformulier, kom je niet in aanmerking voor een gratis game.
5. Onvolledige aanmeldingen of aanmeldingen die na 31 augustus 23.59 CET zijn ontvangen, zijn ongeldig. Wij zijn niet verantwoordelijk voor bij verzending verloren gegane, vertraagde of beschadigde aanmeldingen.
6. De promotor of diens vertegenwoordigers zullen op of omstreeks 1 september 2005 controleren of de e-mailadressen van nieuwe abonnees op Xbox Live overeenstemmen met de e-mailadressen op de on-line registratieformulieren.
7. Voor elke succesvolle registratie die correspondeert met een abonnement op Xbox Livetussen 12 juni en 31 augustus 2005 ontvangt de deelnemer één gratis Xbox gametitel (geschatte verkoopprijs € 70,-). De deelnemers die erin slagen zich in te schrijven kunnen kiezen uit de volgende gametitels: Dead or Alive Ultimate, Forza Motorsport of Conker: Live and Reloaded.
8. De games zijn niet inwisselbaar voor geld. De aangeboden games worden geleverd op basis van beschikbaarheid en de promotor behoudt zich het recht voor om een of meer van de bovengenoemde games door alternatieve gametitels te vervangen.
9. De beslissing van de promotor is definitief. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
10. De promotor is Microsoft Limited, Thames Valley Park, Reading RG6 1WG, Verenigd Koninkrijk.
11. Alle games worden geleverd in september. Stuur een e-mail naar xboxwins@microsoft.com indien je je gratis game niet vóór 31 Oktober 2005 hebt ontvangen.
ik heb dus 4-7 een starterskitje met pandora tommorow gekregen.. en toen opgewaardeerd me account die was toe aan verlening
als ik het goed lees krijg ik dus 1 game gratis omdat ik me tussen deze datum heb aangemeld
Om in aanmerking te komen voor een gratis game dien je tussen 1 juni 2005 en 31 augustus 2005 de Xbox Live Starter Kit (inclusief een eenjarig abonnement voor de Xbox Live service) aan te schaffen.
Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2005