[XOne] gratisxboxlivekaarten.nl/ (legit???)

Discussie in 'Games' gestart door run n attack, 12 mei 2011.

1. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Zal goed, maar het kost je waarschijnlijk een shitload aan spam. Je moet namelijk eerst enquetes invullen. Zodra je je gegevens invult om je code te ontvangen zal de spambomb losbarsten.

Niets is gratis.

Oja en 5 andere moeten de enquete invullen.

3. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat snap ik maar is het legit? gratisxboxlive.nl is ook al zo corrupt als @#$%

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vertrouw het eerlijk gezegd niet

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Waarvoor zou men "gratis" Xboxlive kaarten weg gaan geven? Ik vertrouw dit ook niet. :F:

Ik zie net dit;

XBOX LIVE Gold 1 maand XBOX LIVE Gold 1 maand lidmaatschap.
    Wil u GRATIS 1 maand gamen als Gold Member op je XBOX 360 op het XBOX LIVE platform? Dan is deze kaart ideaal voor u!

Vul samen met vijf vrienden de enquête in en ontvang een GRATIS XBOX LIVE Gold 1 maand abonnement!

Al onze XBOX LIVE Gold zijn officieel en komen van Microsoft, de codes zijn dus echt en werken gegarandeerd!

Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door XBOX LIVE Gold kaarten kopen alwaar je goedkoop XBOX LIVE Gold kaarten van 1, 3 en 12 maanden kunt kopen!

Nu ga ik twijfelen, of dit echt of nep is..

Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dit soort sites zijn er genoeg. Gratis stuff verdienen door een shitload aan enquêtes in te vullen, niks nieuws.

Zolang je een spam-email adres gebruikt en niet je echte gegevens invult kan er weinig mis gaan lijkt me.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Regel 1 van (internet)acties: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat het meestal ook.

Deel Deze Pagina