Graveheart!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door pietjebeff, 12 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietjebeff

pietjebeff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat!!!!! met je hier zitten wij niet op te wachten!......mafkees!!!!
    ik probeer alleen jullie ervaring hier mee te delen of jullie hier meer over weten!
    .....en dan kom jij met je..(Hier zitten wij niet op te wachten!)....durf dat in mijn gezicht te zeggen idioot!....je voelt je zeker heel wat achter je pctje he!
    ...je kan toch op teminste meer hier over melden of heb jij dat spel nog niet gespeelt?......maar durf niet zo stoer te doen!....door een kort bericht achter te laten met (hier zitten wij niet op te wachten!)....het gaat tenslote toch om de ervaringen delen of niet!......nou dan!...........Hé Pipo, Ik zie je kijken! Hé, hoor nou eens. Als het nou weer zo ver komt hè ....heb dan het het lef! om dat voor mijn gezicht te zeggen! ok! Pipo!

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En hier zitten we ook niet op te wachten...

Je geeft een gigantische spoiler weg in je vorige thread, en ook nog eens in totaal het verkeerde forumdeel. Hiermee kan je het spelplezier van een heleboel mensen verzieken.

Lees eerst het [faq]beleid[/faq] maar eens door, en kom dan nog maar eens klagen.

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Spoilers hier tussen de spoiler tags gegeven. Anders verpest je de game-ervaring voor anderen.

En als je zograag wil dat ik het in je geaicht, kom dan even naar de GamExpo op zaterdag. Spreek je daar wel. :cool:

Wederom een onzin topic, want dit had dus met groot gemak via PM gekunt.
    Lees ook direct de FAQ even, dan weet je waar je aan toe bent op dit forum.

Topic gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina