1. er is hier al een thread over (in x360 games forum) 2. we wisten denk ik allemaal dat hij uit was (in meeste winkels) 3. dit zou in het xbox 360 games forum moeten het is je eerste post blijkbaar lees de faq even door.
hmm.. sorry maar Graw? Hier heb ik nog nooit wat over gehoord? Wil je misschien wat informatie geven ofzo? edit:// hehe.. zoveel weet ik dus niet over de 360 af..
Hij is nog niet officiëel maar je kan hem al kopen. En waarom maak je in godsnaam een nieuw topic aan :{ Je had dat toch iin in het Graw topic kunnen posten. * report even EDIT: kzie dat je nieuw bent
Zat ook al te denken, GRAW? Blijkt dus de nieuwe Ghost recon te zijn. Denk niet dat ik deze ga halen.. Heb de vorige Ghost recon gehad, maar vond het echt bagger. Ik bewaar me geld lekker voor Gears Of War.
Het is net wat je idd het vetste vind. Maar deze Ghost Recon speelt in elk geval zwaar lekker ! Dan praat ik wel over de Xbox 360 versie. Echter moet het dan idd wel je genre zijn....
Tja, ik zag gisteren ook allerlei mensen op Live "G.R.A.W." spelen, wist dus zo gauw niet dat het hier om de nieuwe Ghost Recon gaat Anyways ik hoopte dat het om een game zou gaan die mij ook wel trok, zodat ik um met die mensen mee zou kunnen spelen. Maar Ghost Recon is niks voor mij, helaas
Mja Reperatie gaat 2 weken duren ik blij dat ik Ghost Recon AW heb gaat die Xbox op een manier vaag doen 1000 keer vast slaan ik kan eens geen game afmaken Muziek draaien slaat hij zelfs ook mee vast
ga hier maar verder, dat is al het 3e deel in een reeks topics over GRAW en daar passen dit soort dingen makkelijk bij