GRAW Live

Discussie in 'Algemeen' gestart door LenNartjj, 17 aug 2006.

1. LenNartjj

LenNartjj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, me headset doet het niet tijdens het spelen van GRAW, maar als ik met iemand prive chat in xbox dashboard doet het wel. en volgens mij staan allen settings goed:confused: wie kan mij helpen??O-)

2. Mythe gard

Mythe gard Guest

als je iemand uitnodigd via je dachboard via je friendlist en ermee praat is het normaal dat je de anderen niet hoort in de lobby

Ik denk dat de xbox je vorig gepsrek nog herrinerd

wat ik zou doen in het vervolg is in de lobby gaan waar je wilt en dan iemand uitnodigen ofzo

denk dat dit je probleem is

3. LenNartjj

LenNartjj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lukt nu nog steeds niet, maar wie graw online speelt kunne jullie mij helpen??

4. basovich

basovich Guest

kunnen je friends je wel horen? want een vriend van mij had eerst een maand gratis live en kon niet met andere mensen praten als zij niet in hun friendlist zaten. en toen nam hij gewoon een jaar live en toen kon hij dat wel, misschien is dat het probleem?

5. LenNartjj

LenNartjj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ook nie want ik heb een jaar xbox live. en ik kan wel met mensen uit me vriendenlijst praten

6. Mythe gard

Mythe gard Guest

Mijn papi zei altijd, maak de doos rustig open en lees eerst en vooral eerst de handleiding voor je iets nieuw gebruikt :p

Nu weet je zeker dat die mensen in die lobby toen wel een setje op hadden???

IK weet niet of graw zon functie heeft, probeer eens custom match en kijk of er een functie is om speciaal lobby's te zoeken met mensen die op dat moment headsets gebruiken.

Deel Deze Pagina