Ok , sinds een paar weeken is GRAW dan ook op de PC gekomen . En kwa graphics is er zeker geen klagen ( als je een goede video kaart heb ) . Hier een paar Screens : Wie speelt dit spel ook op de PC ? En wat vinden Jullie van de PC Versie ?
Ik heb een Nvidia 7800 GTX AMD 4000 + en 2 gig geheugen Het spel draait voor geen ene meter graphics ziet er ook niet uit ! stikt van de lijntjes. Ik houd het mooi bij mijn xbox 360 versie die is echt Uber. Pc versie is weer weg
Was het van plan te kopen. Moet alleen meer RAM kopen sinds ik hier zit met 768... Ik wacht alleen tot die verdoemde 2e/3e patch uitkomt voor de MP. & waarom allemaal van die oude plaatjes? Staat zelfs een 360 plaatje bij!? Oh ja, het spel ziet er maar heeeeel erg geel-ig uit dan wat er op die plaatjes staan(bij mij teminste, weet wel dat je dat kunt veranderen met iets). Maarja, laat ze eerst alles maar af maken aan die game(MP- 1 game mode zuigt en geen dedicated servers dus lag- volgens iedereen).
Wat SabZero waarschijnlijk anders heeft dan jij, is de resolutie. Tenminste, ik ga ervanuit dat als mensen een videokaart hebben van 500 Euro, dat ze zeeeer waarschijnlijk niet dezelfde resolutie willen draaien als een 9800XT. Ennuh, SabZero heeft gelijk, ik vind het er eerlijk gezegd ook een stuk slechter uitzien dan de XB360 versie dus heb de PC-versie snel weer teruggegeven aan die maat van me.