Green Mile of Lifestye.. that's the question!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Outlander, 14 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Green Mile of Lifestyle.. that's the question!

Het kwam zo maar in me op deze avond. Hebben we net de bijzetting van onze geliefde prins achter de rug (aktualiteit). Kom ik tot de ontdekking dat het niet te vermijden einde van mijn xbox mij meer bezig houdt.
    Wat is nu belangrijker? Is het niet vreemd dat ik toch een bepaalde emotionele binding ervaar met mijn "stervende" Xbox?

Misschien dat mijn humor wat uitzonderlijk is, maar daar kan ik niets aan doen.
    Zo af en toe stoot ik mijn kop. |:-

In het vervolg maar de Green Mile. Heeft deze naam overigens iets met die film te maken? Die heb ik vorige week op TV gezien. Een echte topfilm!!

Ik kan mijn Xbox ook nog op de elektrische stoel zetten.. realiseer ik me nu. :+

Ik vermaak me overigens goed op dit forum. Heb er ook geen enkel probleem mee als er een slot op mijn thread gezet wordt. Ik kan daar mee leven.

Toch bedankt voor de reacties van medeleven. O-)

Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Misschien voortaan toch maar wat beter duidelijk maken wat je nu precies bedoelt met je thread, want hij is terecht gesloten, het ging echt nergens over.

En eerlijk is eerlijk, dat idee had ik in eerste instantie ook bij deze thread.

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik had een vraag die ik daar had kunnen posten maarja tegenwoordig alles al gesloten voordat je het kan lezen :{

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kom op Martini, er zijn al honderdduizend threads over kapotte xboxen, en deze thread was overduidelijk niet serieus bedoeld.

5. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Mja das waar maar was nog wel zo handig geweest om een ander rouw thread voor xbox te posten zodat die het dan daar in kon posten.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ach er bestaatook zoiets als een zoekfunktie dus een andere thread is makkelijk gevonden :+

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn xboxje ook bijna verloren, liep op een gegeven moment ook te trippen. Heb he, daarna opengegooid en volledig gereïncarneerd. En nu is het beestje nog steeds springlevend. Wat voelde ik me kut toen ie aa het flippen was!

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bedoelt hij niet het uitsterven van de Xbox 1? Dat de opvolger er dus aan zit te komen?

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox is het moment aardig springlevend...:D

10. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    En hopelijk blijft het nog lang zo!

11. Victor

Victor Guest

Pas na een tweede keer de beginpost lezen had ik door waar deze thread over ging. Beetje vreemde stelling maar goed.
    Mijn xbox heeft niet zo lang meer. Ik heb hem nu ongeveer 1 en een half jaar en hij loopt steeds meer vast en leest sommige dingen niet goed. Ik koop denk ik gewoon een nieuwe als die naar de klote is want repareren is nauwelijks goedkoper.

12. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Moet je maar niet ombouwen. LEECHER!!!!

13. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja klopt, die naam had iemand bedach voor het nieuwe off-topic gedeelte. in het begin had elke mod zelfs een green mile avatar :cool:

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is dit nu voor een opmerking? Xboxen gaan ook niet omgebouwd gewoon kapot. Moet je niet gelijk gaan schelden :{.

Dit gaat nergens over (heeft dat het wel gedaan?), dus dicht.

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Cool he, een film gebaseerd op een subforum van xbw!! :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina