Green Mile, waarom?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tycho, 26 mei 2003.

1. Tycho

Tycho Guest

Ik zag net dat je ook naar The Green Mile kon gaan. Nou daar klikte ik op, maar er stond opeens dat ik 3 maanden lid van XBW moet zijn :confused:

Waarom moet je zo lang lid zijn? Is er iets speciaals te doen ofzow?

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een soort extra'tje voor de "elite" groep. Ik zou er niet te veel bij voorstellen..

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Vroeger was het zelfs zo dt je minstens 250 posts moest hebben om erop te mogen , maar dat is bij wijze van proef afgeschaft... het is gewoon voor de "vaste" gebruikers van dit forum

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ... hhmmmm jawel vroeger ..... toen de conducteur de kaartjes nog doorboorde ....

Zelfs ik heb die tijd mogen meemaken. Niet dat het mij echt uitmaakt of ik de berichten op het forum kan lezen. Maar wat me wel irriteert is dat je bij de nieuwste reply's zoekfunctie veel van de Green Mile ziet.

Deze zijn niet interresant als ze niet leesbaar zijn. Iets voor de volgende versie? Het programma bepaalt nu al dat ik het niet mag (voorlopig :confused: ).

CHECK DTM Competitie

Laatst bewerkt: 26 mei 2003
  5. Tycho

Tycho Guest

Beetje vaag... ik snap niet echt waarom de andere leden, of guests het niet mogen lezen... :confused:?:confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2003
  6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat The Green Mile dan een onnodig spamhok wordt net als de ouwe Offtopic Chat. En dat willen we niet, dus moet je minimaal 3 maanden geregistreerd zijn.

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    We willen niet dat mensen hier komen voor een off-topic chat. We willen dat ze komen voor de Xbox. Daarom hebben we er een kriteria aan vastgezet.

8. IK NL

IK NL Guest

en na 3 maanden mogen ze dus wel komen voor een off topic chat?

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.

10. IK NL

IK NL Guest

lekker dom dan, iemand registreert zich komt 3 maanden later eens terug en dan is het goed als die alleen voor off topic komt.

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is dan zijn, of haar, keuze. Wij proberen alleen te voorkomen dat mensen hier dus niet komen voor de off-topic chat, maar toch ook niet mensen willen benadelen die niet al te veel posten. Als mensen dan 3 maanden willen wachten totdat ze in de Mile kunnen en verder niks posten.. helaas, maar je kan niet alles hebben..

12. IK NL

IK NL Guest

nee maar wat ik bedoel is je wilt dat iemand voor de xbox komt maar na 3 maanden hoeft dat opeens niet meer das toch vreemd?

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dan ben je al voor de Xbox gekomen, dat was je reden om hier te komen. Waarom zou je dan niet in een off-topic forum mogen posten?

14. IK NL

IK NL Guest

omdat je dan na die 3 maanden er niet meer voorkomt?

15. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is onzin.....dit is bedoeld dat mensen zich niet speciaal registreren voor het off-topic forum.
    Als er mensen zijn die zich alleen registreren en 3 maanden later terug voor off-topic forum, is dat jammer maar ik kan je garanderen dat dat er niet veel zijn.

16. Tycho

Tycho Guest

maar ik moet dan nog een maand wachten :| :'-(

17. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet je er echt niks bijzonders bij voorstellen, het is gewoon leuk voor de afwisseling maar zoveel anders is het niet vergeleken met ASEL.

Echt waar, je komt niks te kort hoor als je daar niet bent geweest, en bekijk het zo, je hebt nog een maand de tijd om gezellig te blijven posten in de andere Fora.

Maar als je eenmaal op The Green Mile kan komen vergeet dan niet:

What happens on the mile, stays on the mile

18. Tycho

Tycho Guest

dude als het niet zo bijzonder is, WAAROM MOET JE DAN ZO LANG LID ZIJN???

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Om te voorkomen dat mensen zich gaan registreren speciaal voor het off-topic forum. Daar hoef je je niet zo over op te fokken, dit is en blijft een Xbox forum, het off-topic is alleen een extraatje, dat je vanzelf verdient als blijkt dat je een regelmatige bezoeker bent, en die grens hebben we getrokken bij 3 maanden. En die grens blijft voorlopig ook staan, ik denk dat we al genoeg tegemoetkomingen hebben gedaan door het 250 posts-criterium te laten vervallen.

Deel Deze Pagina