Green Mile

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door master of NGC, 19 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een vraagje aan de moderators van Xbox world.
    Waarom kan je pas als je 90 dagen bent geregistreerd op de green mile??

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat wij het idee hadden dat mensen puur en alleen registreerden voor dat forum. Graag zien we iedereen serieus mee doen aan de Xbox fora, en als je na die 3 maanden nog steeds lekker aanwezig bent kan je de Green Mile in.

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Mits je voldoende gepost hebt!!

Ik zet het er maar even bij. Anders krijg je over 3 maanden:

Maaaaar jij schreef dat,....

4. Ja, dat kan ik begrijpen, maar ik vind het toch een nadeel dat je als Newbie niet alle fora kan bezoeken, misschien is het een goed idee om het forum wel leesbaar te maken, zodat je als Newbie wel kan kijken wat er daar allemaal gebeurd.

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb er zelfs nog één voor je:

Green Mile:

Comments over het Green Mile toegans-criterium worden nu niet meer openbaar op het forum besproken. Mochten de beheerders zich genoodzaakt zien hier veranderingen in aan te brengen of feedback willen vanuit de community zelf dan wordt daar door de desbetreffende beheerders een Thread over gestart.

Posts of topics die refereren naar The Green Mile (links naar, of kritiek op het toegangs-criterium) worden direct verwijderd.

Hmmmm,... deze thread is verboden en gaat weg!! :+

Maarre ondanks dat ik voel met je mee. De regels zijn er ongetwijfeld niet voor niets. Ergens moeten ze de lijn trekken.

Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Euhm.. Je hoeft alleen 3 maanden gerigistreerd te zijn hoor. Lees de aankondiging maar :{

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat het zo wel goed gelukt is:), de GM is veel leuker dan de off-topic was. Maar wel een beetje vreemd dat je hier komt zeuren over dat je geen GM acces hebt terwijl je hier nog nooit hebt gepost verder:confused:

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Yep, mijn fout. Ik was in de war met een ander forum. Gelukkig gaat WouteR mijn fout verwijderen. :)

9. Ik heb wel vaker op dit forum gezeten , maar niet aangemeld en ik zit ook vaak op andere forums, dus ik heb er wel een beetje verstand van en ik zeur niet, ik stel alleen maar een vraag en heb niet gezegd dat het stom is ofzo want dat is het niet!

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Kijk en om dit soort gekibbel te voorkomen. Wordt deze straks verwijderd. Volgens willen "ze" dat je dergelijke vragen direct aan "ze" richt.

Ik vind ook dat je zeurt. :) Regels zijn nou eenmaal regels.

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    jemoet btw tpg 150 of 250 posts hebben voordat je erop mag?? was iig bij mij het geval;/

maar mij bevalt deze politiek wel, al was het w88 mayb wel wat minder.. maar als je bijv op het powerweb kijkt waar het algemeen forum openbaar is.. das een grote n00b kliederboel..

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Aantal posts is sinds enkele dagen afgeschafd, dus je hoeft nu alleen nog maar drie maanden geregistreerd staan.

13. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik ken genoeg fora waar je echt de hele tijd posts ziet met alleen 1 smilie erin

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Aha... wat is het verband met deze thread? :eek:

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dat vind ik nou ook!! Jeetje man!! Ongelooflijk he!!;)

Maarre wanneer wordt deze thread nou eindelijk verwijderd!! Of wanneer wordt de FAQ aangepast.

16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hij geeft toch geen commentaar ofzo,hij stelt gewoon een vraag zodat hij het beter begrijpt.Niet TE streng hey :).Maar het idee dat je als nieuweling hier zou kunnen meekijken lijkt me wel wat.(met hier bedoel ik dus TGM)

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Je hebt helemaal gelijk.

Ik was enkel benieuwd of ze de beroemde FAQ echt zo nauwlettend opvolgen. Er wordt "soms" naar verwezen.

:)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    AJK houd ff je mond man; Die jongen vraagt wat, het is geen gezeik richting het GM-beleid. Geez als een modje vind dat die dicht moet gaat die dicht, en anders niet. Heb jij dus nop mee te maken :{

19. sOn

sOn Guest

Mag ik vragen waar dit op slaat AJK? Hij stelt een vraag, hij geeft toch zijn beargumentatie niet over de toelatingseisen van TGM?
    Volgende keer dus ff 2x nadenken voordat je iets post wat helemaal nergens op slaat pls.

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Pardon???

Je kunt dat ook op een normale manier aangeven.

In de FAQ staat domweg iets heel duidelijks. Als dat volgens jou op meerdere manieren geinterpeteerd kan worden prima. Geef dat dan gewoon aan man!

Wat het laatste betreft: Je hebt gelijk heb ik direct niks mee te maken. Wel is het handig om te weten hoe de dingen bedoeld zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina