green mile

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door greenbean, 11 jul 2003.

1. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een probleempje om in de green mile te komen. JA IK BEN 90 DAGEN GEREGISTREERD! het gaat zo als ik op de homepage op ga naar forum druk kom ik gewoon in het forum maar als ik dan op de green mile klikt zegt ie dat ik er niet in mag.
    wanneer ik dan op home druk en nog een x op de green mile druk doet hij het wel gewoon. wat is dit probleem:confused: :confused:

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan gebruik maken van verschillende domeinen. Sowieso XBW.nl en Xboxworld.nl (en dan de map 'forum') maar óók forum.xbw.nl en forum.xboxworld.nl . Daar cookies altijd redelijk gericht geplaatst worden ben je dus vaak maar ingelogd onder één van die locatie's (van de 4). Vandaar dat je er misschien niet in komt, en door ergens op te klikken (die link leid dan kennelijk naar het adres waar je wél bent ingelogt) er weer wel in komt.

Onsamenhangend verhaal, ik hoop dat het je duidelijk is geworden :D

3. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik snap wat je bedoelt maby ligt het daar wel aan, ook al heb ik er nooit eerder problemen mee gehad.

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Sorry dat ik dit topic naar boven haal, maar ik kon geen ander topic over the green mile vinden...:eek:

Waarom moet je eigenlijk 90 dagen geregistreerd zijn op dit forum om bij TGM te mogen...:{

1 maand of 40 dagen is toch lang genoeg om je bewezen te hebben, 90 vind ik tenminste te lang, dit is gewoon een kwartaal.

Mijn vraag is dus, waarom is die voorwaarde zoveel dagen:confused:

5. Opa Jansen

Opa Jansen Guest

(Bron Xbw.nl)

Dit forum is alleen toegankelijk voor mensen die zich reeds bewezen The Green Mile is het off-topic forum van XBW. hier worden de minder serieuze dingen besproken die alles behalve met de Xbox te maken hebben.

Dit forum is alleen toegankelijk voor mensen die zich al wat langer op het xbw forum bevinden. Dat wil zeggen dat je toegang krijgt tot dit forum als je langer dan 3 maanden (90 dagen) geregistreerd bent.

Zoals je kunt lezen hebben ze gewoon een grens vanaf wanneer je TGM in mag. Het had ook 1 maand kunnen zijn maar dat is gewoon te kort om een goed beeld van iemand te kunnen krijgen over wat zijn/haar bedoelingen zijn. Het kan nl zo zijn dat iemand zich dan alleen registreerd om slap te lullen in TGM, en daar is dit forum in de eerste plaats niet voor bedoeld. Het gaat er hier om dat het over de xbox en al zijn 'vertakkingen' (games,vragen etc) gaat, en niet om het off-topic gebeuren.

Ik hoop dat het je zo meer duidelijk is geworden.

Het heeft dus geen zin om weer de discussie op gang te brengen van dat jij het er niet mee eens bent dat het 90 dagen is en geen maand... het is nou eenmaal zo :)

Met de vriendelijke groeten van Opa

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Daar heb je ook wel gelijk in;) , maar ik ben hier nou ongeveer 70 dagen en ik wilde gewoon is een keer weten wat er nou allemaal in staat.

7. Opa Jansen

Opa Jansen Guest

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het geen kont voorsteld. Het zijn allemaal typische off-topic topics die werkelijk nergens op slaan. Soms hilarisch, soms te dom voor woorden.

M.a.w: Het is leuk voor als je je verveelt maar anders ook niet.

(dit is niet mijn mening maar van een vriend van mij die TGM wel op kan)

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat niet veel belangrijks of nuttigs in TGM hoor, regels zijn nog wat versoepeld, eerst moest je ook nog 250 posts hebben om erin te mogen

Deel Deze Pagina