dit forum telt niet voor post... je moet posten in Xbox Hardware/ Algemeen of in Xbox Games fora, dan krijg je een 1tje bij je total posts en zou het moeten werken.
he lastig.. heb wel gepost inde 'Xboxworld.nl: X-Bazar : Kopen, verkopen en ruilen.. Dit forum is speciaal bedoeld om Xbox artikelen aan te bieden en te kopen en/of te ruilen' Hoe moet ik nou posten over games als ik nog niet eens een X-box heb..?
Nee, die ook niet. Alleen de xbox games of xbox hardware threads worden meegeteld in je postcount. Je moet idd minstens 1 post hebben gemaakt in een van die fora om in de green mile te mogen. En dan nog mag je er niet in, want je bent nog geen 90 dagen geregistreerd (nog maar net 2 maanden). /edit pardon, niet dus ik las 2004 ipv 2003
sommige mensen komer hier alleen maar voor de green mile Maar dat geeft natuurlijk niet. Hoe meer mensen hoe meer plezier
Misschien een beetje offtopic, maar ik ben toch wel heel benieuwd naar ''The green Mile''. Is het daar nou echt zo leuk? Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook. Alleen moet ik nog 2 maanden wachten ofzo.
Ga naar Profiel--> Edit profile----> en dan kun je een signature invoeren. Dat komt dan onder aan je bericht onder dat lijntje te staan. Kijk wel even in de FAQ wat wel en niet in je sig mag komen te staan.
Klik bovenin op Profiel, dan edit profile, dan kun je bij je signature het een en ander zetten, eventueel met VB-code. Voor wat VB code is en wat je ermee kunt kun je Hier klikken. Kijk wel even in de FAQ aan welke regels jou signature moet voldoen. /EDIT: sorry voor de dubbelpost, maar ik had nog niet gerefreshed en daardoor zag ik niet dat Blaauw al een reactie neer had gezet.
Het is wel leuk hoor, maar niet super geweldig . Gewoon beetje off-topic over de meest loze dingen praten . Maar het is er wel gezellig! Nog eventjes wachten RobinD
Het lijkt me ook wel leuk als ik sommige thread-titels voorbij zie flitsen. Nouja, de tijd vliegt hier op XBW, dus ik ben er al voor ik er erg in heb.