ik kan wel posten maar ik krijg mijn mailtjes niet open op de green mile weet iemand hoe dat kan en ben al geregistreerd vanaf 25-10-2004 wie kan mij helpen alvast bedankt
2003 ja.. Meestal even uitloggen, en weer inloggen. Ik heb dit soms ook, als ik een link van iemand krijg.
als je ingelogd ben op www.xbw.nl wil dat nog niet zeggen dat je ook ingelogd ben voor www.xboxworld.nl. Ik zou even inloggen op beide en dan kijken of dan je email werkt.
Dat slaat nergens op, ik ben op allebei tegenlijk ingelogd. En ik kom bijna alleen maar op XBW.nl, maar wanneer ik het een keertje via xboxworld.nl doe(vraag me nbiet waarom), doet alles het ook gewoon...
Dat is geen onzin want zelf heb ik het ook. Ik ben nu ingelogd op www.xboxworld.nl/forum maar als ik dan via de mainsite naar het forum ga (link is dan http://forum.xboxworld.nl) dan ben ik niet ingelogd. Volgens mij komt dat omdat de cookie alleen werkt op de desbetreffende link waar je hebt ingelogd. Als je op allebei bent inlogd dan heb je dit probleem dus niet zoals err0r al zei.
is www.xbw.nl niet gewoon een redirect link naar www.xboxworld.nl of andersom? dan maakt het toch niet uit? alleen dat van balleknieper kan kloppen