jammer maar dit is niet de echte deze is van een debug versie denk ik de echte ziet er anders uit (spreek uit ervaring)
yup, dit is van een Debug Kit , die developers gebruiken om hun Versies van games te testen die nog niet af zijn , . Dus niets bijzonders gelukkig
so what, error s heb je altijd, op gamecube maybe wel meer als op xbox. ik heb me xbox van 14 maart, tot nu toe 1 crash gehad omdat ik een corrupt save file had bij project gotham racing(tijdens saven xbox uitgezet). en dit soort schermpies hek nooit gehad
nee, nix debug kit, de PU had de retail Xbox bij hun eerste test al laten vastlopen.. (PU was niet de enige, vergeten wie nog meer)
Tja die gasten zien er ook niet echt handig uit, en geloof me er zijn ook Gamecubes die vastlopen hoor.
Ach boeie.. Je gaat mij niet beweren dat de Gamecube niet vastloopt of iets dergelijks.. Elke console kan vastlopen.. Elke console kan een foutje krijgen..
Vergeten bij te zeggen dat het de 2 testers van de Xbox wel aardig wat moeite koste om hem te laten vastlopen GameCube loopt net zo goed vast heb ik ook niet gezegd dat dat niet kon...
Ten eerste is het een debug kit en ten tweede is het geen screen of death want je kunt namelijk op ok drukken om weer verder te gaan (Bij een screen of death doet je systeem helemaal niets meer). Verder, mijn xbox is nog nooit gecrashed behalve toen ik een vieze hunter disc gebruikte die wel geladen werd en daar kan geen een console tegen. Verder keistabiel, ik vind dat best wel een plusje voor MS.
Een hele oude grap. En het was dacht ik van een beta versie ofzo. Maar goed, je kan alles vast laten lopen. Sonic Adventure heeft daar ook soms last van op de Dreamcast, terwijl dat officieel een Risc cpu is en ook een ander OS. (NEE Sonic Adventure gebruikt geen Windows CE, dat is Sega Rally 2 die overigens niet vastloopt). Dat sonic vast loopt is omdat het spel niet af was, en gewoon gerushed is. Dat kan ook op de cube, ps2, etc. Alles met een chip kan je laten vastlopen.
Het is GEEN debugkit. Trust me. Bij PU hadden ze exact hetzelfde screen gekregen bij een retail Xbox.
Het maakt toch niet uit wat het was, het is gewoon een oude grap. En je kan toch alles laten vast lopen. Dat wouden de (S)Fony Fanboys ook met de Dreamcast iedereen laten geloven. Ze namen SA1 en ze zeiden dat die vastliep door Window CE. Als je een Hond wilt slaan vind je altijd wel een stok.
WTF jullie hebben helemaal gelijk jongens slap /me. Maar ik heb deze screenies gezien bij een retail Xbox, echt waar zonder gekheid. Het boeit eigenlijk ook niet meer, maar omdat het M$ is vinden mensen het natuurlijk leuk om dit te laten zien ivbm m$ zon goede naam *kuch* heeft qua stabiliteit.