[GB]GRID: Autosport[/GB] Ontwikkelaar: Codemasters Uitgever: Codemasters Genre: Racing Platform(s): PC, Xbox 360 & PS3 Releasedatum: 27 juni 2014 [GB]Informatie/GB] - Verschillende features van vorige delen uit de serie. - Meeste content ooit voor een GRID game. - voelt als een 'authentic experience'. - Verschillende stijlen van racen. - Career mode: wordt een professioneel coureur, krijg teamgenoten, ontvang sponsors en klim naar de top! - Verschillende race auto's van prototypes tot super-modified auto's. - 22 locaties met 100 variaties. - Online: join racing clubs en doe mee met wekelijkse challenges. - deel je stats en klim naar de top van de leaderboards van RaceNet [GB]Screenshots/GB] [GB]Trailers/GB]
Tof! Heb even gekeken of ik een trailer kon vinden maar het kwam er op neer dat er sinds vandaag informatie is vrijgekomen van dit spel. Ben wel benieuwd naar in-game footage.
Onthulling komt officieel pas om 17:00. Dit is wat er gelekt is. Hoop van harte dat ze de physics eens van een serieuze kant hebben benaderd.
Yep, geen next gen helaas. Wat feitjes: - Verschillende features van vorige delen uit de serie. - Meeste content ooit voor een GRID game. - voelt als een 'authentic experience'. - Verschillende stijlen van racen. - Career mode: wordt een professioneel coureur, krijg teamgenoten, ontvang sponsors en klim naar de top! - Verschillende race auto's van prototypes tot super-modified auto's. - 22 locaties met 100 variaties. - Online: join racing clubs en doe mee met wekelijkse challenges. - deel je stats en klim naar de top van de leaderboards van RaceNet
denk dat dat nog officieel bevestigd moet worden. Ook bij release staat namelijk 27 juni. Als die vandaag aangekondigd wordt is dat denk ik wel erg snel
Ja zou ik ook denken. Op het Codemasters forum is door de community mods wel bevestigd dat GRID: Autosport echt is, maar de feitjes zullen vanmiddag wel bevstigd worden.
27 juni bevestigd dus. En hier word ik wel blij van: GRID: Autosport aims to move the series back in line as a more authentic racing game. Set to include a more authentic handling model (more Sim than Race Driver: GRID)....
Hey, dit heb ik gemist. Dit ziet er goed uit. Ben echter ook neit vergeten hoe codemasters GRID 2 heeft verknoeit met de vreemde rij-physics. Baal wel want dan blijf ik niet de enige en laatste XBWR-GRID kampioen Dan moet de gouden met diamanten wisselbeker toch terug.
Nog niet gelijk overtuigd. Grid vond ik niks en Grid 2 heb ik (gelukkig) overgeslagen. Misschien dat ik deze game een kans ga geven, misschien ook niet. Eerst meer beelden zien en hopen dat er niet weer die geforceerde actie in zit.
Grid vond ik helemaal geweldig, en Grid 2 vond ik helemaal niets. Grid 2 werd voor mij helemaal verneukt door de waardeloze AI (vooral in die 1-tegen-1 bergraces waar de AI dan op je inreed en je opeens gediskwalificeerd werd...(!) ), en de verschrikkelijke kleurloze filter die iedere track verneukte tot een goud/grijzig gebeuren....
Ik had liever een nieuwe Dirt gezien. Grid 1 was inderdaad geweldig vooral stock-car. De afzetmarkt van 360/PS3 is wel veel groter dan die van de next-gen dus ben benieuwd of hij nog op de 360 komt.
Mm 2015 pas, het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat Dirt 3 uit was. Al tijden geen goede rally games meer gehad.