1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wou net posten en toen kwam in plaats van het forum, een of andere site die Grip heette in mijn browser.
    Dit had ik gister ook al.
    Was XBW dan offline?
    En gezien het aantal members toen ik weer terug was, was ik niet de enige...

Was is dit geweest?

2. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je wel spyware hebben denk ik ?

Als ik die url invoer die daar op die screen staat van showthread blabla kom ik gewoon op een bestaande thread uit, en ik denk niet dat xbw iets te maken heeft met die gammele zoekmachine ( Weet ik niet zeker dan he )

Enne, ik heb er geen last van ofzo..

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dit heb ik niet gehad, spyware denk ik...

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ik heb dat een keer. Duurt ongeveer een minuut of 2, en dan doet XBW het weer.
    Maar als iemand kan bevestigen dat dit spyware is...dan kan deze thread dicht. Dan ligt het gewoon aan mijn pc'tje.

Wel raar was dat wanneer ik weer terug op XBW was, er maar een stuk of 20 mensen online waren. Terwijl er daarvoor veel meer online waren.:{

edit:
    Gister vroeg ik dit aan Cygnum en die had het ook op dat moment, dus spyware zou heel toevallig zijn...

Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    nee je hebt gelijk het XBW forum is vandaag al 2 of 3 keer een paar minuutjes offline geweest...

dat je dan die site krijgt kan spyware zijn... want ik krijg gewoon een http 440 fout ofzo dat ie de site niet kan vinden...

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij was net XBW gewoon niet te bereiken 3 minuten lang ofzo.

Daarna was alles weer goed. :confused:

7. Casperge

Casperge Guest

Gister was er wel een update.......ik kreeg namelijk zo'n systeembeheerder schermpje.Er stond ben zo terug.Staat er mischien los van maar mischien wel reden voor weinige mensen die online waren O-)

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst dat ik in een apart schermpje(dat los stond van XBW) me w8woord moest invullen, en me email adres.. (niet gdaan) als je dan op annuleren klikte, kreeg ik een foutmelding op de pagina... btj vaag... heb ik een paar uur lang gehad, en toen kon ik er gewoon weer op.. nu nergens last meer van...

9. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    XBW was net ff down. Normaliter krijg je dan van je browser een standaard melding die je vertelt dat hij helaas niet in staat was de server te bereiken. Sommige spyware vangt dit af en redirect je naar een andere website. Ik kan Microsoft Anti-Spyware aanraden om dit te verhelpen: hiermee kun je de standaard instellingen voor dit soort foutmeldingspagina's terugzetten en het waarschuwt je (volgens mij) als iets die instelling probeert aan te passen.

10. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    was dat toevallig vorige week zaterdag???

*)

11. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij spyware Elgee, ik had het ook, maar even later kwam ik ook een en ander tegen in mijn spybot-log.

12. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik ook wel eens last van, als ie een site niet kan vinden (in dit geval zelfde als dat xbw down ligt), dat ie naar een spy-ware site vliegt. Bij mij is het een andere site waar die heen vliegt, ligt er maar net aan welke spyware je hebt ontvangen

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel jha.. had jij dat ook dan??

14. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat nog nooit gehad mja heb je maybe rare provider ofzo?

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Even de thread lezen kan ook geen kwaad...

Ik heb zulk soort spyware een tijdje geleden ook gehad. Als je even in je Task-manager kijkt (ctrl+alt+del) zie je wsl bij je processen een aantal keer iets met "Ad" er in. Als je die beëindigt (voor zover dat gaat, soms beschermen ze zichzelf) zal je zien dat je weer gewoon een 404 foutmelding krijgt ipv die site.

Het leuke is dat die spyware ook gewoon in je software lijst staat. Dus ff naar je Control Panel gaan, Add and remove programs, en daar alles uninstallen waar het woord "Ad" in voor komt.

(Dit is de Eckie-manier. Als je slim bent luister je naar Jorrit en download je wat anti-spyware software. :+)

16. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
  17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mijn computer of was xbw net weer even offline?

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja..net was XBW weer ff offline.
    Zijn er weer upgrades o.i.d.?

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja bij mij ook. Veel korte downtimes de laatste tijd. Hopen dat er een goede reden voor is :)

20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    nope ik denk dat de server het de laatste tijd een beetje laat afweten...

het gebeurd namelijk wel heel vaak (dit is de 5de keer in 2 dagen voor zover ik gezien heb)

Deel Deze Pagina